
Vad släpper du den för? IOM att den ej kom upp i reservationspriset.
Moderator: Redaktion
Lyfter ditt inläggTars skrev:Och nej, jag har inte köpt den.
Vad släpper du den för? IOM att den ej kom upp i reservationspriset.
Tars skrev:Och nej, jag har inte köpt den.![]()
Var detta din bil eller vet du vems det är/var?Surfaren skrev:P100D med god utrustningsnivå med 100 mil på mätaren för 1 699 000. Vem hinner först?
https://www.blocket.se/uppsala/Tesla_P1 ... 5.htm?aw=1
Nej, inte min, och tyvärr ingen aning.Bogge skrev:Var detta din bil eller vet du vems det är/var?
Lite nyfiken vad den såldes för
Hittepå regnummer. Finns inga med boksatven "Q".Viper skrev:
En långmilare >15000km, jag antar import eftersom angivet regnr inte gick att söka på. 2 veckors leveranstid ... lite mysko. Trevligt pris dock!
sugen... men man måste påminna sig själv om att bara för att man vill ha en snygg Model S P100D så kanske det inte är smartast, först och främst utrymmesmässigt då vi är 5 pers och inte ekonomiskt heller.. men GRYMT bra pris.ovelundkvist skrev:Men varför så lågt pris efter bara några månader?!? Jag tror man kan få betydligt mer än så för den.
Den såg riktigt prisvärd ut.Cay skrev:Riktigt bra pris för en av Teslas demobilar, X75D, med AP2, hi-fi, drag, m m, 100 mil, 970kkr!
https://www.tesla.com/sv_SE/new/5YJXCCE23GF022586
Nej, inte på utseende! Den som säger att X ser bättre ut än S har antingen en själv eller en skruv lösJohnalm skrev:Imho känns X60/75 som en stadsbil.
Med risk för att bli totalt j-a dumförklarad och förskjuten ur sekten vågar jag likna dessa varianter med hybridbilar...
...fortfarande kvar??
...med en Model X som drar bra mycket mer än motsvarande S riskerar man att bli stillastående mellan tillgängliga SUC (framförallt på vintern).
En X60 kräver (enligt min mening) planering i en helt annan omfattning än motsvarande S vid långresor.
Med det sagt, X är en bättre bil än S på alla andra punkter, bortsett från förbrukning![]()
Ordet är fritt