PETG Är att föredra för utomhusanvändning, färgen måste vara enligt standard, annars lär snuten bli vredChristianG123 skrev: ↑30 apr 2026 18:43Vad bra, tack för infon.Ebenezer Kinnersley skrev: ↑30 apr 2026 18:38Det senaste är att Tesla skickar med en modell på regplåten sedan kan man själv skriva ut sin nummerplåt på en 3d skrivare.Rekommenderar du något speciellt material att skriva ut den i? Tänkte annars att kvicksilver kan passa bra, jag har ju beställt den färgen.
![]()
Väntrum model Y Juniper
Moderator: Redaktion
-
Ebenezer Kinnersley
Re: Väntrum model Y Juniper
-
Reheat3731
Instämmer med tidigare talare.. min beställing av standard RWD gjordes 30/3 och fick först lev. fönster 1 till 23e juni om jag minns rätt. Sedan för kanske 2v sedan så ändrades det till 15e maj - 6e juni. Och nu är det ändrat igen och står bara juni.
Trist om det blir senare än 15e maj - 6e juni för jag har redan lämnat tillbaka min gamla tjänstebil
Men fint väder nu så det är bara att cykla 
Trist om det blir senare än 15e maj - 6e juni för jag har redan lämnat tillbaka min gamla tjänstebil
-
Ebenezer Kinnersley
Lur på om det går att följa bilen från fabrik till Sverige, från Berlin fraktas dom via lastbil och färja.
Någon som vet?
Någon som vet?