... och kanske "Ort: Upplands Väsby" från profilen.Jerker skrev:Du måste ta bort "leverans inom 12 timmar" från din sidfot!

Moderator: Redaktion
... och kanske "Ort: Upplands Väsby" från profilen.Jerker skrev:Du måste ta bort "leverans inom 12 timmar" från din sidfot!
Surfaren skrev:... och kanske "Ort: Upplands Väsby" från profilen.Jerker skrev:Du måste ta bort "leverans inom 12 timmar" från din sidfot!
hed skrev:Jäkla läcker! Det enda jag har svårt för är fälgarna.
hed skrev:Jahaaa, hur ser de ut under resekläderna då?
dstr skrev:Självstängande laddlucka?
Billigare men på ett bra sättBjelke skrev:Känns den "billigare" än S?
Ljudnivån i bilen?
Passformen på alla delar?
Känns handtagen ok att använda? (Hehe den frågan kan tolkas lite tokigt)
Säten bättre än S?
NEJ, men denna gången tror jag inte dom lovade det hellerdstr skrev:Självstängande laddlucka?
Men M3 i Europa lär väl få Spotify? Ni har väl nåt annat på andra sidan pölen?Pontus skrev:Kartan och skärmen är mycket snabbare.
Även om Spotify inte var 100% i Europa så saknar man den när man inte har den.
Ska vad helgen ger för tid åt en sådan sak. Spontant har jag inte sett något som jag stör mig på direkt.TiborBlomhall skrev:Jag tror att gör du en video om passformen, panelgap och sånt kan den bli viral.
Tror du måste jobba på din teknik, ska endast behöva dras i handtaget och öppna förardörren med vänsterhand, och därefter dra den utåt, sen hoppa in.Pontus skrev:- Handtagen var bättre på S här ger dom inte riktigt något att hålla i så jag kommer på mig själv att ta tag i rutan i stället, vilket jag inbillar mig inte är så bra i längden.
Exakt. De videos som är ute och cirkulerar visar ojämna panelgap på de allra första bilarna. Nu efter 10,000 Model 3 borde de ha fått bukt på det där.Pontus skrev:Ska vad helgen ger för tid åt en sådan sak. Spontant har jag inte sett något som jag stör mig på direkt.TiborBlomhall skrev:Jag tror att gör du en video om passformen, panelgap och sånt kan den bli viral.
”You’re holding it wrong.”tehjimos skrev:Tror du måste jobba på din teknik, ska endast behöva dras i handtaget och öppna förardörren med vänsterhand, och därefter dra den utåt, sen hoppa in.