Hämtat ut ny S med AP3.

Här diskuterar vi om Tesla Model S

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Zalman3
Teslaägare

Re: Hämtat ut ny S med AP3.

Inlägg av Zalman3 »

AP3 har H265 codec för video.
AP 2,5 här H264 codec.
Titanium S75D, svarta NG, svart alcantara, autopilot 2.0, air suspension
Användarvisningsbild
jpetters
Teslaägare

Inlägg av jpetters »

Oktavos skrev:
jpetters skrev:
Oktavos skrev:
jpetters skrev:
Jag tycker att det blev klart sämre med senaste 2019.20.1, framförallt utanför motorväg. 2019.16.1 eller tidigare var faktiskt klart bättre.
O herre gud kan det verkligen vara så illa :shock: jag fick min uppdatering igår och har inte hunnit
testat den :?
Ja, som jag upplever det iaf. Bild Samma på både min S och X. På motorväg fungerar fortfarande bra.
Uppför sig sämre, hur då menar du, menar du i kurvorna eller överlag?
Ja, mer ryckigt och "panikbromsar" pga av EU begränsningen för hur snabbt den kan svänga.
Körde lite mer motorväg idag och en sak som blivit bättre är hur den justerar ner till lagom hastighet inför kurvor och byte från en motorväg till en annan. Det kändes klar stabilare och harmoniskt än förut.
Model S: Plaid, Deep Blue
Model X: 100D, Silver Metallic, 7-sits, HW3, all inclusive
Såld: SP100DL, Pearl white, CD, 21" Black Arachnid
Såld: SP90D, folierad mörkblå + chrome delete
Såld: SP85+ classic
Såld: SP85+ med AP1
http://---
Användarvisningsbild
e5m1r
Teslaägare
Kontakt:

Inlägg av e5m1r »

jpetters skrev:
Oktavos skrev:
jpetters skrev:
Oktavos skrev:
jpetters skrev:
Jag tycker att det blev klart sämre med senaste 2019.20.1, framförallt utanför motorväg. 2019.16.1 eller tidigare var faktiskt klart bättre.
O herre gud kan det verkligen vara så illa :shock: jag fick min uppdatering igår och har inte hunnit
testat den :?
Ja, som jag upplever det iaf. Bild Samma på både min S och X. På motorväg fungerar fortfarande bra.
Uppför sig sämre, hur då menar du, menar du i kurvorna eller överlag?
Ja, mer ryckigt och "panikbromsar" pga av EU begränsningen för hur snabbt den kan svänga.
Körde lite mer motorväg idag och en sak som blivit bättre är hur den justerar ner till lagom hastighet inför kurvor och byte från en motorväg till en annan. Det kändes klar stabilare och harmoniskt än förut.
Eu kan knappast ha med saken att göra
Den påverkar samtliga bilar och AP1 är helt fine min tar tom kurvor där den avbröt innan bland annat en S kurva innan rondell
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
Skriv svar