Detta var extremt roligt skrivet!jjmaskin skrev:...för vi vet att ni har så liten laddkabel att det krävs 21" , foliering o vingar lite här o där...

Moderator: Redaktion
Detta var extremt roligt skrivet!jjmaskin skrev:...för vi vet att ni har så liten laddkabel att det krävs 21" , foliering o vingar lite här o där...
Nej den klår alla sånna gamla och omoderna bilar som sprutar ut avgaser.lator skrev:Ska bli kul att få träffa ett gäng ägare av världens bästa bil om några timmar. Undrar var en Leaf hamnar i listan? Tredje bakifrån kanske...
+1Herr X skrev:Detta var extremt roligt skrivet!jjmaskin skrev:...för vi vet att ni har så liten laddkabel att det krävs 21" , foliering o vingar lite här o där...
Hört att det är stockmeter per sekund som gällermjwahl skrev:Nu ska ni inte lära pappa göra barn. Det är inte längden som spelar roll - det är tjockleken..
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Det är energin per sekund som spelar roll, det vill säga effekten som mäts i Watt. Skall helst vara över 100 kW.chpaulin skrev:Hört att det är stockmeter per sekund som gällermjwahl skrev:Nu ska ni inte lära pappa göra barn. Det är inte längden som spelar roll - det är tjockleken..
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Så då skulle du utan att tveka byta din P85D mot en S60?Martinen skrev:Jag tycker att Tesla oavsett modell är väldens bästa bil.
Haha.Herr X skrev:Så då skulle du utan att tveka byta din P85D mot en S60?Martinen skrev:Jag tycker att Tesla oavsett modell är väldens bästa bil.
Har en låne-S60 från Tesla nu - den är faktiskt inte så tokig. Det är bättre acceleration än de flesta vanliga familje-fossilbilar på marknaden, så den är faktiskt lite rolig att köra den också. S60 är helt klart en jättefin familjebil - det är inte mycket i fossilväg som står sig mot den när det gäller körglädje.Martinen skrev:Haha.
Oavsett vilken modell jag hade valt, så hade jag garanterat varit lika nöjd med min bil som jag är idag.
Hade såklart inte valt en 60 eftersom räckvidden inte räcker för mig, men hade jag kört mindre så hade den säker passat mig bra. Min poäng är att oavsett vilken modell som passar en, så är det en fantastisk bil.