Är det inte spöstraff på att ändra citat och källorHerr X skrev:Jag tror jag talar för alla här när jag säger att vi lider med digHelectriC skrev:Får dock lägga till att jag inte har nån erfarenhet av sex, så kan inte svara på om det stämmer

Moderator: Redaktion
Är det inte spöstraff på att ändra citat och källorHerr X skrev:Jag tror jag talar för alla här när jag säger att vi lider med digHelectriC skrev:Får dock lägga till att jag inte har nån erfarenhet av sex, så kan inte svara på om det stämmer
Sorry, jag bara förtydligade eftersom du hade glömt bokstäverna S och X i ditt inlägg... Alla kanske inte vet att bokstaven E står för "Erotica"..HelectriC skrev:Är det inte spöstraff på att ändra citat och källor
E= EcstacyHerr X skrev:Sorry, jag bara förtydligade eftersom du hade glömt bokstäverna S och X i ditt inlägg... Alla kanske inte vet att bokstaven E står för "Erotica"..HelectriC skrev:Är det inte spöstraff på att ändra citat och källor
Du skulle låtit denna hänga obesvarad HelectriC...HelectriC skrev:E= EcstacyHerr X skrev:Sorry, jag bara förtydligade eftersom du hade glömt bokstäverna S och X i ditt inlägg... Alla kanske inte vet att bokstaven E står för "Erotica"..HelectriC skrev:Är det inte spöstraff på att ändra citat och källor