Första M3 (E30) har ju en fyra, och även om den inte alls är samma effektmonster som senare versioner är den en riktigt kul bil (har ingen själv men en släkting har en som jag haft nöjet att prova).
Jag tror M3 E30 väger in på 1200kg.
Dom senare effektmonstren väger säkert 50% mer. Moderna, säkra bilar väger ju som bekant en del.
Första M3 (E30) har ju en fyra, och även om den inte alls är samma effektmonster som senare versioner är den en riktigt kul bil (har ingen själv men en släkting har en som jag haft nöjet att prova).
Ja, precis. Det har gått hela varvet runt. Dock så är AMG:s bilar mer beroende av en mullrande V8:a eftersom det är en europeisk muskelbil för gatan mer än en sportbil (i de flesta fall).
Lite elakt men:
Porsche: För banan.
BMW M: För slingriga landsvägar.
Mercedes AMG: För korvkiosken.
Audi RS: För verkstaden.
Ja, precis. Det har gått hela varvet runt. Dock så är AMG:s bilar mer beroende av en mullrande V8:a eftersom det är en europeisk muskelbil för gatan mer än en sportbil (i de flesta fall).
Lite elakt men:
Porsche: För banan.
BMW M: För slingriga landsvägar.
Mercedes AMG: För korvkiosken.
Audi RS: För verkstaden.
Audi RS4 och uppåt är väl autobahn-lok om inte annat, och bankrånarens favoritbil
Don't let your outrage for injustice end where your selfishness begins.