Oooooh!! Spännande! Video på autopilotskögning är att måsteAxdig skrev:Min står på uppdatering nu

Kanske tillochmed tibor hinner få bilder / video från en svensk v7 innan artikeln som lär komma runt 9

Moderator: Redaktion
Oooooh!! Spännande! Video på autopilotskögning är att måsteAxdig skrev:Min står på uppdatering nu
Grattis! Jag är avundsjuk!Axdig skrev:Min står på uppdatering nu
Jag sprang precis ner till garaget för att kolla, men tyvärr inget änAxdig skrev:Min står på uppdatering nu
Det är väl popcorn och cola i "cockpit" som gäller?apkungen skrev:Buuuu!!!![]()
Jag som hade laddat upp med popcorn och cola här framför tmc...
Och bilarna har börjat uppdateras ser man på TMC...Pontus skrev:Nu är det ju faktiskt torsdag i usa också...
Såg att någon skrev "the losers in europe", har det står eller sagts att vi skulle få det senare? Tyckte mig läsa att Elon uttryckligen sa hela världen på en sådan fråga.Kilowatt skrev:Och bilarna har börjat uppdateras ser man på TMC...Pontus skrev:Nu är det ju faktiskt torsdag i usa också...
Elon sa ju häromdagen att det var en WW release idag...Europe and Asia are pending regulatory approval which will "hopefully" happen in next few weeks.
Obehagligt. Men kan vi återgå till ämnet här och diskutera autopilot rent allmänt i den andra tråden? Börjar bli grymt förvirrad här...Kalle skrev:WTF... Kolla på youtube efter tesla autopilots videor, snubbla över den här:
Isis hot mot musk?
Grattis! Det är inget att hänga läpp för! 6.2 är en jättetrevlig uppdatering! Jag tycker att du ska behålla den ett par veckor, medan vi andra får v.7, så att du verkligen lär dig alla knepen med hur man kommer runt buggarna i navigatorn mm.ovelundkvist skrev:Har just hämtat från service, uppdateringen som gjordes i förmiddags var till 6.2 (2.5.85)...
Kalle skrev:WTF... Kolla på youtube efter tesla autopilots videor, snubbla över den här:
Isis hot mot musk?