Autopilot!!!

Här diskuterar vi om Tesla Model S

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Martinen
Teslaägare

Re: Autopilot!!!

Inlägg av Martinen »

Herr X skrev:
Stripe68 skrev:
Ja men nu misstolkar du ju allt jag skrivit. Jag sa ju bara att Elon Musk hoppades att den skulle släppas på fredag, inte att han sagt att den skulle göra det. Än mindre garanterat.
På vilket sätt är det relevant för diskussionen vad han hoppas? Om jag twittrar att jag hoppas att jag vinner på lotto i morgon, ökar det då mina chanser att vinna?

Man vet aldrig. ;)
Användarvisningsbild
HelectriC
Teslaägare

Re: Autopilot!!!

Inlägg av HelectriC »

Martinen skrev:
Stripe68 skrev:
Om releasen har blivit fördröjd för att de väntat på ett godkännande så släpper de den väl så snart de fått godkännandet och det lär väl inte ske vid midnatt, varken amerikansk eller europeisk midnatt. Om inte någon myndighet har sagt åt Tesla att de får släppa den men inte förrän på fredag.

Oavsett vilket så släpps ju senaste Assassin's Creed nu vid midnatt så nån slags rolig ny mjukvara blir det i vilket fall som helst.
Det var kanske assassin's creed han pratade om.
vad ær det :?: tv-spel? kunde lika gærna varit release av Pluras nya kokbok, lika intressant :lol:
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Skriv svar