Hur jag tvättar bilen
Moderator: Redaktion
Re: Hur jag tvättar bilen
Man skall inte tvätt för ofta. Det nöter mer på bilen en vinter än att inte tvätta. Speciellt när temperaturen är låg. För lacken är det inte heller bra att tvätta för ofta. 

Totally Ludicrous Tesla! P85DL, all utrustning, folierad blåmetallic.
Då ligger jag bra till.
Förra bilen jag hade i 2 år tvättades kanske 5 gånger.
Förra bilen jag hade i 2 år tvättades kanske 5 gånger.
Men du bör tvätta dig själv något oftare... 

Totally Ludicrous Tesla! P85DL, all utrustning, folierad blåmetallic.
man får ju hoppas det om Martinen frekvent hoppar i komposten/soptunnan i hans avatarhybris skrev:Men du bör tvätta dig själv något oftare...
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
hybris skrev:Jag har inget grus hinken jag sköljer med men vattnet är rejält smutsigare än det som jag har schampoo i. Tvåhinksmetoden är beprövad. Bara att lära sig, vi kan tävla i repor och swirls insommar!
Den enda tävlingen man inte vill vinna

/Jocce
2020 Model S Long Range, Pärlvit (Folierad), Vit interiör, FSD, 19" Silver Slipstream.