Som dessa 285/35R22 Onyx-turbin...Surfaren skrev:Hade nog väntat mig att en man med hybrishybris skrev:Säger bara en sak: 21" gråa turbin! Mmmmmm.... Sexy beast!skulle köra på 22"...
Nya standardfäljar
Moderator: Redaktion
Re: Nya standardfäljar
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Jag funderade på gråa Vossen 22". De är riktigt fina.
Men efter kört på 19" eftermarknad på första bilen som skrapade invid rattutslag... Well kändes som orginal får duga. Vill inte få strul med Tesla. Bilen är ju tung, AWD och väldigt mycket pulver. Plus risken för att de skrapar i etc.
Men enig om att 22" med lite lätt sänkning och spacers skulle vara supermummasexybaby!
Men efter kört på 19" eftermarknad på första bilen som skrapade invid rattutslag... Well kändes som orginal får duga. Vill inte få strul med Tesla. Bilen är ju tung, AWD och väldigt mycket pulver. Plus risken för att de skrapar i etc.
Men enig om att 22" med lite lätt sänkning och spacers skulle vara supermummasexybaby!

Totally Ludicrous Tesla! P85DL, all utrustning, folierad blåmetallic.
Dessa fast gråa på min blåa... Ohhh...
Snyggt med silver på,svart i detta fallet också.
Snyggt med silver på,svart i detta fallet också.
Gällande nya standard 19" tycker jag personligen de ser klart snyggare ut än de gamla. Dock inte sett dem live ännu...
Varför inte skaffa Vosens symetriska turbin fälg
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
De konkava ovan är so sexy IRL... 

- kanylbullen
- Teslaägare
Mina hakka 8 på original 19" skrapar i när man backar med fullt rattutslag.hybris skrev:Jag funderade på gråa Vossen 22". De är riktigt fina.
Byt till Tibber, ladda billigare och få 500 kr https://invite.tibber.com/a9a8a08d
Midnight Silver Model 3 LR AWD
Obsidian Black Model X 75D
Byt till Tibber, ladda billigare och få 500 kr https://invite.tibber.com/a9a8a08d
Mina med. Luftfjädringen i normalläge. Kan ju inte vara rätt. Snart dags att sula om till sommarlaggen (turbin 21). Blir det ännu värre då? Visst har nån skrivit tidigare om detta och fått det fixat på SC?kanylbullen skrev:Mina hakka 8 på original 19" skrapar i när man backar med fullt rattutslag.hybris skrev:Jag funderade på gråa Vossen 22". De är riktigt fina.
Fisker Ocean One, Night Drive, Black Abyss Plus, levererad i november-23
MB EQC, Obsidian Black, levererad i april-21
S100D Obsidian Black, levererad i okt-18
S90D Pärlvit, levererad i dec-15
Mina turbin 21" skrapar lite lite vid max ratt vid backa.
Tesla kan fixa med värmepistolen...
Det var det jag fick för mig att jag läst någonstans. Då får det bli det en sväng dit, helt enkelthybris skrev:Mina turbin 21" skrapar lite lite vid max ratt vid backa.

Fisker Ocean One, Night Drive, Black Abyss Plus, levererad i november-23
MB EQC, Obsidian Black, levererad i april-21
S100D Obsidian Black, levererad i okt-18
S90D Pärlvit, levererad i dec-15