Re: Nya standardfäljar
Postat: 09 mar 2016 21:23
Som dessa 285/35R22 Onyx-turbin...Surfaren skrev:Hade nog väntat mig att en man med hybrishybris skrev:Säger bara en sak: 21" gråa turbin! Mmmmmm.... Sexy beast!skulle köra på 22"...
Som dessa 285/35R22 Onyx-turbin...Surfaren skrev:Hade nog väntat mig att en man med hybrishybris skrev:Säger bara en sak: 21" gråa turbin! Mmmmmm.... Sexy beast!skulle köra på 22"...
Mina hakka 8 på original 19" skrapar i när man backar med fullt rattutslag.hybris skrev:Jag funderade på gråa Vossen 22". De är riktigt fina.
Men efter kört på 19" eftermarknad på första bilen som skrapade invid rattutslag... Well kändes som orginal får duga. Vill inte få strul med Tesla. Bilen är ju tung, AWD och väldigt mycket pulver. Plus risken för att de skrapar i etc.
Men enig om att 22" med lite lätt sänkning och spacers skulle vara supermummasexybaby!
Mina med. Luftfjädringen i normalläge. Kan ju inte vara rätt. Snart dags att sula om till sommarlaggen (turbin 21). Blir det ännu värre då? Visst har nån skrivit tidigare om detta och fått det fixat på SC?kanylbullen skrev:Mina hakka 8 på original 19" skrapar i när man backar med fullt rattutslag.hybris skrev:Jag funderade på gråa Vossen 22". De är riktigt fina.
Men efter kört på 19" eftermarknad på första bilen som skrapade invid rattutslag... Well kändes som orginal får duga. Vill inte få strul med Tesla. Bilen är ju tung, AWD och väldigt mycket pulver. Plus risken för att de skrapar i etc.
Men enig om att 22" med lite lätt sänkning och spacers skulle vara supermummasexybaby!
Det var det jag fick för mig att jag läst någonstans. Då får det bli det en sväng dit, helt enkelthybris skrev:Mina turbin 21" skrapar lite lite vid max ratt vid backa.
Tesla kan fixa med värmepistolen...