Ja stolarna har minne för olika förare.
Ingen hatthylla som enbart är i vägen.
Stolarna ja tycker dom är bra,har enbart kört Volvobilar (XC60,EX30)under 50 år och tycker Teslas är väl godkända .
Betraktande förbrukningen så ja,jag kör regelbundet Stockholm förbi Karlstad och söderut,då brukar Teslan vilja stanna i Grums några mil söder om Karlstad för tankning .
Tack för svaren!
Är din uppfattning att stolarna "satt sig" lite med tiden eller känns de lika idag som när den har ny?
Hur länge har du haft din?
Jag är 180cm och tycker man sitter bra i stolen. Kört 550 mil hittills. Det jag saknar mest är accerlationen i LR. Annars till vardags funkar bilen hur bra som helst och räckvidden är inget problem.
Jag kör privatleasing, slog till när det var som billigast men hade det varit nu hade jag inte tvekat på köp med 0%-ränta.
Model Y RWD, 2026
Model 3 LR AWD, 2020, SÅLD
Model S 75D, 2018 SÅLD
Jag är 180cm och tycker man sitter bra i stolen. Kört 550 mil hittills. Det jag saknar mest är accerlationen i LR. Annars till vardags funkar bilen hur bra som helst och räckvidden är inget problem.
Jag kör privatleasing, slog till när det var som billigast men hade det varit nu hade jag inte tvekat på köp med 0%-ränta.
Kul att höra! Vilken färg valde du? Vit känns som ett säkert kort och skavanker syns inte lika lätt, men grå/blå verkar ju passa modellen väldigt väl..
Om du inte vill stanna och ladda på vägen är det bara att välja bort laddstopp i nav:en så talar bilen om för dig hur fort du kan köra för att ändå komma fram.
Kul att höra! Vilken färg valde du? Vit känns som ett säkert kort och skavanker syns inte lika lätt, men grå/blå verkar ju passa modellen väldigt väl..
Vit, inte värt att betala extra för färg när man leasar
Model Y RWD, 2026
Model 3 LR AWD, 2020, SÅLD
Model S 75D, 2018 SÅLD