Man kan ju se det som att någon frunk alls är oändligt mycket bättre än alla bensinbilar som inte har någonting. Jag ser ibland behov av att förvara produkter isär. C-stoffet och T-stoffet till min Messerschmitt 163 som exempel. Då är en liten frunk ett måste om än så liten.
Behovet av sladdar måste väl ändå minska med tiden. Det är när som helst tvång på fast kabel till elbilsladdare vilket i sin tur tar bort behovet av att ha med sig någonting egentligen.
Man kan ju se det som att någon frunk alls är oändligt mycket bättre än alla bensinbilar som inte har någonting. Jag ser ibland behov av att förvara produkter isär. C-stoffet och T-stoffet till min Messerschmitt 163 som exempel. Då är en liten frunk ett måste om än så liten.
Är det det som du kallar din Tesla? Den går ju som en raket!
Röd Model 3 AWD LR. TSLA investerare. Egen vindkraft via Solivind El Ekonomiska Förening & solpaneler. Tidigare en S75D. Bygger framtidens matproduktion hos Johannas.
Kortaste aktionstid-alla flygplan -ever. 5-6 minuter. Överlevde man avfyringen (inte avföringen nej) var man då uppe på 8-10000 meter. Hade 2-3 chanser att avfyra sina elddon mot den lede fi.
Fossilbilar eller en tillverkare utan fantasi, Leaf har ingen Frunk heller. De har istället för att ta en 10 minuters brainstorm bara kopierat ett motorutrymme från en ICE. Naturligtvis med gått om utrymme mot den i normala fall varma ICE:n och dess avgassystemet. Lika roligt varje gång man ska öppna huven och folk förväntar sig ett bagageutrymme men får se en vanlig motor.