OK, vilken film/tvserie hade tesla ägare ställt upp gratis? (eller tom tänka sig att BETALA för att vara med?)
tänk att skjutsa ex 007, hade det gjort någon skillnad?.
man måste komma ihåg att inspelningar innebär en enorm väntan så det funkar inte att bara svänga förbi.
Finns det någon titel som med liknande villkor skulle göra att ägarna ställde upp utan att tveka?
Breaking bad, så vi slipper se den fula Azteken
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
OK, vilken film/tvserie hade tesla ägare ställt upp gratis? (eller tom tänka sig att BETALA för att vara med?)
tänk att skjutsa ex 007, hade det gjort någon skillnad?.
"Who killed the ICE car?" Uppföljaren till "Who killed the electric car" och "The revanch of the electric car".
Allt beror ju på hur bilen ska framställas i filmen. Är den en hjälte eller skurk, typ.
Vad säger försäkringsbolaget om att låna ut bilen på det där sättet? Jag har 8000kr i självrisk om statisten skulle skrapa i en trottoarkant.
Vet produktionsbolaget att de fyra 21"-fälgarna kostar 75 0000kr?
Skulle aldrig låna ut min Tesla för 500kr per dag. Har en Mitsubishi i-Miev som jag skulle låna ut för det beloppet (om de tvättar och dammsuger den).
Jävligt dyra fälgar du har....
Skickat från min dumphone
Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Model x plaid blå med vit inredning
Vad säger försäkringsbolaget om att låna ut bilen på det där sättet? Jag har 8000kr i självrisk om statisten skulle skrapa i en trottoarkant.
Skulle aldrig låna ut min Tesla för 500kr per dag. Har en Mitsubishi i-Miev som jag skulle låna ut för det beloppet (om de tvättar och dammsuger den).
I det priset ingår förvisso några mm gummi.... [GRINNING FACE WITH SMILING EYES]
Tyvärr kostar dom så mycket om man ska ersätta ett förstört eller stulet set från Tesla.
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tyvärr kostar dom så mycket om man ska ersätta ett förstört eller stulet set från Tesla.
Han noterade att jag fått med en nolla för mycket och försökte skoja till det. Eftersom ingen annan noterade misstaget/det "roliga" skämtet har han övervägt om han ska påtala det eller låta det bero. Han lät det bero och hoppades att tråden skulle självdö... Men så kommer jag och drar fram eländet i dagen igen...
Jag fick verkligen läsa om fem gånger innan jag såg den där extra nollan. I och med att den hamnade där mellanslaget borde varit så filtrerade min hjärna bort den varenda gång.
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com