Nä, det är Loka. Ja, bubbelvatten.Herr X skrev:Jag trodde att det var det vattnet som Saddam Hussein badade i...dstr skrev:Kan man ha flera alternativ som är rätt? Självklara svaret är ju rakvatten, men de med torr humor kommer enbart svara vatten.
I rakvattnet alltså...
Posta minst fem-tio inlägg innan man kan göra trådar
Moderator: Redaktion
Re: Posta minst fem-tio inlägg innan man kan göra trådar
Haha!Torkel skrev:Nä, det är Loka. Ja, bubbelvatten.Herr X skrev:Jag trodde att det var det vattnet som Saddam Hussein badade i...dstr skrev:Kan man ha flera alternativ som är rätt? Självklara svaret är ju rakvatten, men de med torr humor kommer enbart svara vatten.
I rakvattnet alltså...

Model X75D & Model S75D
Kört Tesla sedan feb. 2015
Kört Tesla sedan feb. 2015
Skulle vara bra om det gick att rapportera användare/medlem som missbrukar trådskapandet.
Sen även om användare/medlemmen stängs av efter att fått 3 eller fler rapporteringar.
Sen även om användare/medlemmen stängs av efter att fått 3 eller fler rapporteringar.
Model S 75 2017 (corked) AP3 FSD
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Herr X skrev:Bra där bullen, då vet vi att du inte är en robot! Vi är många som undrat...bullen skrev:FofyroraHerr X skrev:Kan du inte skapa en bättre kontrollfråga då? Något som är svårt för en robot?TiborBlomhall skrev:Spam-botar ska förhoppningsvis inte kunna svara på kontrollfrågan vid registrering. Vi har några där, typ "Hur många bokstäver innehåller ordet Tesla?". Tyvärr verkar vissa bottar klara av det där.
Här kommer ett förslag: "Hohuror momånongoga hohjojulol hoharor enon bobilol?"

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Idag är forumet fyllt av skräpinlägg. Det är bättre att man gör något som tar bort merparten av skräptrådarna än att få det heltäckande från början. Det måste inte bli bäst. Det första förslaget om viss aktivitet innan man kan lägga in tråd kan duga som start. Om någon kringgår det kan namnet blockeras.....
Bara det händer något.
Bara det händer något.
Model S P85D,
Slå på manuell aktivering av nya konton och rekrytera lite moderatorer. Jag kan hjälpa till
Nu hände NÅGOT! Så bra. Någon tog bort skräpet. Tack!dstr skrev:Slå på manuell aktivering av nya konton och rekrytera lite moderatorer. Jag kan hjälpa till
Model S P85D,
Slå på captcha? Eller finns det tekniska begränsningar för detta?
- TiborBlomhall
- Referralkod: ts.la/tibor72449
Å vem tror du det var?Foluke skrev:Nu hände NÅGOT! Så bra. Någon tog bort skräpet. Tack!dstr skrev:Slå på manuell aktivering av nya konton och rekrytera lite moderatorer. Jag kan hjälpa till

NågonTiborBlomhall skrev:Å vem tror du det var?Foluke skrev:Nu hände NÅGOT! Så bra. Någon tog bort skräpet. Tack!dstr skrev:Slå på manuell aktivering av nya konton och rekrytera lite moderatorer. Jag kan hjälpa till

Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
- Nicke Nyfiken
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/ericjohanniklas807
Det är bättre att vara någon, än att vara ingen.e5m1r skrev:NågonTiborBlomhall skrev:Å vem tror du det var?Foluke skrev:Nu hände NÅGOT! Så bra. Någon tog bort skräpet. Tack!dstr skrev:Slå på manuell aktivering av nya konton och rekrytera lite moderatorer. Jag kan hjälpa till

Model Y P 2022 - TBA
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015