Jag har version 2.50.180. Får varken holiday eller modelxmas att funka.
Nån som vet om dom plockat bort.
Läste på TMC att ingen fick de att funka för några dagar sedan och en del hade inte uppdaterat så det verkar som att Tesla begränsade det till vissa datum och inte vissa versioner.
Jag har version 2.50.180. Får varken holiday eller modelxmas att funka.
Nån som vet om dom plockat bort.
Läste på TMC att ingen fick de att funka för några dagar sedan och en del hade inte uppdaterat så det verkar som att Tesla begränsade det till vissa datum och inte vissa versioner.
Slutade dåligt för vår del när vi testade showen... Vi körde den sent på kvällen och tyckte alla den var häftig. På morgonen fick jag dock ett SMS på morgonen. "Hej, ville bara säga att fönstren står öppna på er fina bil och att det snöat in rätt ordentligt..."
Slutade dåligt för vår del när vi testade showen... Vi körde den sent på kvällen och tyckte alla den var häftig. På morgonen fick jag dock ett SMS på morgonen. "Hej, ville bara säga att fönstren står öppna på er fina bil och att det snöat in rätt ordentligt..."
Hade min X inne på service IGEN. Två FWD som inte fungerade, och förardörren som krånglade igen. SC trackar det tillbaka till merryxmas show. Tydligen ska det finnas en bug.
---
Få 8000:- rabatt när du beställer din Tesla genom att använda denna referallänk: http://---
---
Hade min X inne på service IGEN. Två FWD som inte fungerade, och förardörren som krånglade igen. SC trackar det tillbaka till merryxmas show. Tydligen ska det finnas en bug.
En bug? Tyvärr inte så ovanligt, men himla trist när det får såna konsekvenser
Borde vara fler som råkat ut för det där isf antar jag...
Jag fattar inte riktigt. Är det en bug i flaxa-med-vingarna påskägget som gör att det inte går att använda dörrarna längre? Ursäkta, men är det ett skämt? Det får bara inte vara sant.
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Model X as-showen stressar ju dörrarna mer än vanligt så är inte förvånad om den kan påverka dörrarna negativt. Jag körde showen kanske 10-15 gånger och har inte haft problem med falkvingedörrarna. Märkte dock att passagerardörren fram inte öppnades helt under showen.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Jag fattar inte riktigt. Är det en bug i flaxa-med-vingarna påskägget som gör att det inte går att använda dörrarna längre? Ursäkta, men är det ett skämt? Det får bara inte vara sant.
SC hävdar att det är så... Då ifrågasatte jag varför det inte tagits bort, fick inget bra svar...
---
Få 8000:- rabatt när du beställer din Tesla genom att använda denna referallänk: http://---
---