Köpa elbil q1 2017 och ej få köpa Tesla, vilken köper ni då?
Moderator: Redaktion
Re: Köpa elbil q1 2017 och ej få köpa Tesla, vilken köper ni
Kört allt och Nissan vinner klart! Om man som Du säjer inte får köpa det bästa som finns-Tesla!

X100 lev.14/8-18.
Jag har inte kört allt, bara en nissan förutom e-Golfen vi har. Det vi gillar med e-Golfen är att det är en vanlig bil. Inget speciellt, men ganska snygg utan att dra blickarna till sig. För oss är det ett plus. VW har dessutom en god kvalitet i hela bilen, det känns bra helt enkelt.
Model S P85DL+
Range Rover SDV8 Autobiography - offline, o-smart, mekanisk, skönt
Range Rover SDV8 Autobiography - offline, o-smart, mekanisk, skönt
Kört ioniq? Varför vinner nissan med sin sex år gamla bil?far1far2 skrev:Kört allt och Nissan vinner klart! Om man som Du säjer inte får köpa det bästa som finns-Tesla!
Så länge det inte kommer en elbil med drag så finns det ingen anledning för mig att byta den jag har nu. Hade jag inte kunna reservera en Tesla M3 så hade jag väntat på att det ska komma en bättre elbil längre fram.
Spännande hur man kan tycka så olika. Jag kör en silvrig Golfkombi nu. Jag tycker den ser ut som ett paket leverpastej som någon råkat trampa på. Utseendet alltså helt klart sekundärt för migmans71 skrev:Inget speciellt, men ganska snygg utan att dra blickarna till sig. För oss är det ett plus.

Roligt att du har en stor arboga sticker på din bil, jag kan inte ens se hjulen så stor den ärTorkel skrev:Spännande hur man kan tycka så olika. Jag kör en silvrig Golfkombi nu. Jag tycker den ser ut som ett paket leverpastej som någon råkat trampa på. Utseendet alltså helt klart sekundärt för migmans71 skrev:Inget speciellt, men ganska snygg utan att dra blickarna till sig. För oss är det ett plus.

nöjd med min Ampera tillsvidare
Det är bara för att få ner cd-värdet.Limbster skrev:Roligt att du har en stor arboga sticker på din bil, jag kan inte ens se hjulen så stor den ärTorkel skrev:Spännande hur man kan tycka så olika. Jag kör en silvrig Golfkombi nu. Jag tycker den ser ut som ett paket leverpastej som någon råkat trampa på. Utseendet alltså helt klart sekundärt för migmans71 skrev:Inget speciellt, men ganska snygg utan att dra blickarna till sig. För oss är det ett plus.
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Torkel skrev:Det är bara för att få ner cd-värdet.Limbster skrev:Roligt att du har en stor arboga sticker på din bil, jag kan inte ens se hjulen så stor den ärTorkel skrev:Spännande hur man kan tycka så olika. Jag kör en silvrig Golfkombi nu. Jag tycker den ser ut som ett paket leverpastej som någon råkat trampa på. Utseendet alltså helt klart sekundärt för migmans71 skrev:Inget speciellt, men ganska snygg utan att dra blickarna till sig. För oss är det ett plus.

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19