Snyggt!danni skrev:Clean look FTW:ALDA skrev:Man kan ju oxå köra helt utan, ser ju snyggt ut och gör att man inte skyltar med typ av bil - om nu det är vad man önskar. Finns videor på Youtube som beskriver operationen:

Moderator: Redaktion
Snyggt!danni skrev:Clean look FTW:ALDA skrev:Man kan ju oxå köra helt utan, ser ju snyggt ut och gör att man inte skyltar med typ av bil - om nu det är vad man önskar. Finns videor på Youtube som beskriver operationen:
Hmmm, jag kan tänka mig att göra det gör 5445kr + resa ex. moms. Och då ingår vaxning av bakluckan.Erikfransson skrev:Vet nån vad det kostar att De-Branda? Tycker det ser mer cleant utan...
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Tycker också att det är snyggare utan emblem.MangeT skrev:Beställde min bil utan märken så SC hade tagit bort dessa när jag hämtade bilen.
Brukar alltid beställa mina bilar utan dekaler då jag tycker det är snyggare och så är det lättare vid tvätt.
Jaså, du kör e-up!danni skrev:Clean look FTW:ALDA skrev:Man kan ju oxå köra helt utan, ser ju snyggt ut och gör att man inte skyltar med typ av bil - om nu det är vad man önskar. Finns videor på Youtube som beskriver operationen:
Ja visst är det en av dom roligare skyltarna här iaf!OldschoolWarfare skrev:Jaså, du kör e-up!danni skrev:Clean look FTW:ALDA skrev:Man kan ju oxå köra helt utan, ser ju snyggt ut och gör att man inte skyltar med typ av bil - om nu det är vad man önskar. Finns videor på Youtube som beskriver operationen:
Eller är det en Volvo 740?
No, no, inga såna skruttbilar - det är såklart en BMW 740!OldschoolWarfare skrev:Jaså, du kör e-up!danni skrev:Clean look FTW:ALDA skrev:Man kan ju oxå köra helt utan, ser ju snyggt ut och gör att man inte skyltar med typ av bil - om nu det är vad man önskar. Finns videor på Youtube som beskriver operationen:
Eller är det en Volvo 740?