En annan viktig skillnad är förarens placering. I fallet summon är den utanför bilen.e5m1r skrev:Om summon fungerade som utlovat vid D eventet så skulle det inte vara någon skillnadmati skrev:Punkt f) kände jag inte till. Lite dum fråga kanske, men vad är skillnanden mellan detta och summon? Det är väl inget annat än att backa in i en ruta. Eller fattar jag fel nu?
Nu är det som så att summon kör bara rakt fram eller rakt bak ( ok lite kan den justera så inte helt rakt ) medan punkt f funkar som parallelparkering fast bilen backar in mellan två bilar
Uppgradering AP HW 1.0
Moderator: Redaktion
Re: Uppgradering AP HW 1.0
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Jaha, okej. Man behöver alltså med andra ord inte placera bilen precis utanför rutan. Det visste jag inte att det gick. Det går inte med AP2.
Det här ar alltså summon:
Och det här fancy parking:
Rätt uppfattat?
Det här ar alltså summon:
Kod: Markera allt
x
x
|x|x| |x|x|
|x|x| |x|x|
Kod: Markera allt
xx
|x|x| |x|x|
|x|x| |x|x|
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped
e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
- ovelundkvist
- Teslaägare
- Kontakt:
Ja.mati skrev:Jaha, okej. Man behöver alltså med andra ord inte placera bilen precis utanför rutan. Det visste jag inte att det gick. Det går inte med AP2.
Det här ar alltså summon:Och det här fancy parking:Kod: Markera allt
x x |x|x| |x|x| |x|x| |x|x|
Rätt uppfattat?Kod: Markera allt
xx |x|x| |x|x| |x|x| |x|x|