Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Kan vi inte be Tibor lägga upp en räknare här på forumet?
Och att man sedan kan få en personlig räknare i signaturen när alla som väntar på M3 fått leveransdatum
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
men det är klar alla youtubekändisar kommer iallafall få en trevlig tillställning, men några nyheter (och bilder) av produktionsbil får vi andra nu knappast. men säker trevligt för de tillresta.
Men, på vilket sätt ska den visningen då vara intressant? Jag hade fattat det om dessa hade fått se nåt mer, en förhandstitt innan alla andra får veta...
Jag skulle inte ge så mycket för de där "jättesäkra" och "bekräftade" nyheterna som M3OC publicerar. Vi får ha lite tålamod och får avvakta och se. Även om det är jobbigt.
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Jag skulle inte ge så mycket för de där "jättesäkra" och "bekräftade" nyheterna som M3OC publicerar. Vi får ha lite tålamod och får avvakta och se. Även om det är jobbigt.
Det är öht märkligt att den klubben har några medlemmar. Så vitt jag vet är det ingen av dem som äger en 3:a.
Vem är "Tesla" och vem är "they"? Jag kan också skicka ett mejl till nån jag känner som jobbar hos VW och fråga om de håller på och fuskar med utsläppen. Vilket random svar kommer jag att få då?
Som sagt, vi får avvakta och se.
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Undrar om det blir juli? Har läst någonstans att Musk avskedat chefen som ansvarar för Model 3s produktionslina. Hittar tyvärr inte länken nu.
Men då gör han väl jobbet själv då