När jag åkte till fjällen för några år sedan stannade jag vi en bensinmack i ett lite mindre tätbefolkat område och hittade denna vid en parkeringsplats. Skämtet borde väl bli något i stil med "Norrländsk snabbladdare?"
Tror ni mekanikerna kommer bli förvirrade om man rullar in med med "AC problem"
Om man av någon anledning envisas med att prata engelska. Skillnaden mellan "växelström" och "luftkonditionering" hävdar jag är tillräckligt stor för att det inte ska missförstås
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Tror ni mekanikerna kommer bli förvirrade om man rullar in med med "AC problem"
Om man av någon anledning envisas med att prata engelska. Skillnaden mellan "växelström" och "luftkonditionering" hävdar jag är tillräckligt stor för att det inte ska missförstås
Vadå? Laddar du din bil med luftkonditioneringen?
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Jag heter Kjell Gröndahl. Det står GRÖN på vår bil: All el till den kommer från förnyelsebar energiframställning (utom möjligen om jag laddar hos någon som inte tänkte sig för). Inköpet har jag jobbat hårt för!
Killen på däckhotellet berättade att han fått en bild på en Tesla skickad till sig med texten "muskelbil". Bitarna föll inte på plats utan ledtråden att göra bokstäverna M, E och B stora.
Killen på däckhotellet berättade att han fått en bild på en Tesla skickad till sig med texten "muskelbil". Bitarna föll inte på plats utan ledtråden att göra bokstäverna M, E och B stora.
He he, iom att vi skulle beställa vår privatskylt funderade jag på MUSKLER (alltså "Musk ler" och tvetydighet så klart) men eftersom vi inte har nån P-modell så fick det bli GRÖN i stället.
Skickat via min iPhone och Tapatalk
Jag heter Kjell Gröndahl. Det står GRÖN på vår bil: All el till den kommer från förnyelsebar energiframställning (utom möjligen om jag laddar hos någon som inte tänkte sig för). Inköpet har jag jobbat hårt för!
—Ny teknik i all ära, men en annen blir änna mer imponerad över vad di kan dressera djurena te å göra nuförtia.
—Asså, vad tänker du på då då?
—Jo, te exempel han Timmerman utanför Götene, han har e ap som kör bilen åt'en.
—Ny teknik i all ära, men en annen blir änna mer imponerad över vad di kan dressera djurena te å göra nuförtia.
—Asså, vad tänker du på då då?
—Jo, te exempel han Timmerman utanför Götene, han har e ap som kör bilen åt'en.
Vem har du pratat med nu dådå?
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14