Att den ingår kanske har gjort att fler vågat ta steget att köpa en Model X?Nicke Nyfiken skrev:Håller helt med dig men jag förstår inte riktigt vilken koppling du gjort mellan Model X och Typ2-kabel.Henrik Torphammar skrev:Kul att X börjar synas mer och mer. Spottade en svart med släpvagn full av trädgårdsavfall i Karlshamn, en röd på E4 typ Örkelljunga, en vit parkerad i Mellbystrand och en svart på IKEA Väla bara på två dagar.
Typ2 kabel ingår numera
Moderator: Redaktion
Re: Typ2 kabel ingår numera
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Rimligen sjukt steg upp i statistiken, ja. Men hinner de bygga alla?
- 2020 VW ID3 Pro Life, 2019 Ioniq Electric, 2018 S75D Pano, svart metallic, 2017 S75(60) Pano, vinterpaket, silver, 2015 S85D Pano, titanium.
-
Bear with me, nytt forum som inte riktigt vill sig. Var helt säker på att jag läste Tesla spotting. Men tydlighen inte.Nicke Nyfiken skrev:Håller helt med dig men jag förstår inte riktigt vilken koppling du gjort mellan Model X och Typ2-kabel.Henrik Torphammar skrev:Kul att X börjar synas mer och mer. Spottade en svart med släpvagn full av trädgårdsavfall i Karlshamn, en röd på E4 typ Örkelljunga, en vit parkerad i Mellbystrand och en svart på IKEA Väla bara på två dagar.

I'm out. Tibor har blivit för gammal!
Du har kommit in i rätta TCS-andan redan! En tråd som inte går off topic är inte riktigt lika bra TCS-tråd!Henrik Torphammar skrev:Bear with me, nytt forum som inte riktigt vill sig. Var helt säker på att jag läste Tesla spotting. Men tydlighen inte.Nicke Nyfiken skrev:Håller helt med dig men jag förstår inte riktigt vilken koppling du gjort mellan Model X och Typ2-kabel.Henrik Torphammar skrev:Kul att X börjar synas mer och mer. Spottade en svart med släpvagn full av trädgårdsavfall i Karlshamn, en röd på E4 typ Örkelljunga, en vit parkerad i Mellbystrand och en svart på IKEA Väla bara på två dagar.Tanken var inte att vara speciellt aktiv här heller, i vart fall inte innan model 3 kommer.

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Hehe sant...Svenssons skrev:Du har kommit in i rätta TCS-andan redan! En tråd som inte går off topic är inte riktigt lika bra TCS-tråd!Henrik Torphammar skrev:Bear with me, nytt forum som inte riktigt vill sig. Var helt säker på att jag läste Tesla spotting. Men tydlighen inte.Nicke Nyfiken skrev:Håller helt med dig men jag förstår inte riktigt vilken koppling du gjort mellan Model X och Typ2-kabel.Henrik Torphammar skrev:Kul att X börjar synas mer och mer. Spottade en svart med släpvagn full av trädgårdsavfall i Karlshamn, en röd på E4 typ Örkelljunga, en vit parkerad i Mellbystrand och en svart på IKEA Väla bara på två dagar.Tanken var inte att vara speciellt aktiv här heller, i vart fall inte innan model 3 kommer.
S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Tänkte precis det samma, att han fattat grejen direkt.Svenssons skrev:Du har kommit in i rätta TCS-andan redan! En tråd som inte går off topic är inte riktigt lika bra TCS-tråd!Henrik Torphammar skrev:Bear with me, nytt forum som inte riktigt vill sig. Var helt säker på att jag läste Tesla spotting. Men tydlighen inte.Nicke Nyfiken skrev:Håller helt med dig men jag förstår inte riktigt vilken koppling du gjort mellan Model X och Typ2-kabel.Henrik Torphammar skrev:Kul att X börjar synas mer och mer. Spottade en svart med släpvagn full av trädgårdsavfall i Karlshamn, en röd på E4 typ Örkelljunga, en vit parkerad i Mellbystrand och en svart på IKEA Väla bara på två dagar.Tanken var inte att vara speciellt aktiv här heller, i vart fall inte innan model 3 kommer.
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.