(Vill ju inte ha någon onödigt stor explosion över hela himlen menar jag).
Moderator: Redaktion
Här ser det ju bra ut så om det inte är bra på andra sidan pölen så kan du meddela NASA att dom är väl kl mina att flytta starten hitBjelke skrev:Hur ser väderprognosen ut nu?
För att låta astronauterna vänja sig vid den kraftiga accelerationen som sker vid uppskjutningen kanske?Pontus skrev:Här ser det ju bra ut så om det inte är bra på andra sidan pölen så kan du meddela NASA att dom är väl kl mina att flytta starten hitBjelke skrev:Hur ser väderprognosen ut nu?![]()
Vore ju kul om dom kommer iväg idag så man kan titta. Är det X100P dom åker till rampen med och i så fall undrar man ju varför dom skulle behöva en P? En annan sak är det NASA som äger bilarna?
Jag schabblar oftast bort det, blir så ivrig att jag tittar på raketen istället för att följa med kameran, det brukar bli en film av gräsmattanBod skrev:Glöm inte att filma.
fth skrev:Jag schabblar oftast bort det, blir så ivrig att jag tittar på raketen istället för att följa med kameran, det brukar bli en film av gräsmattanBod skrev:Glöm inte att filma.![]()
/fth
Japp, vi har rullat egna papprör till raketerna förut, men jag tänkte testa 3D-printad kropp den här gången, den blev riktigt fin!Bjelke skrev:fth skrev:Jag schabblar oftast bort det, blir så ivrig att jag tittar på raketen istället för att följa med kameran, det brukar bli en film av gräsmattanBod skrev:Glöm inte att filma.![]()
/fthkänns bekant...
En 3D-printad raket ser det ut som iaf
De sa något om 19 timmarBjelke skrev:Grattis Space X till allt!
Hur lång tid tills dom ska docka?
10:27 Eastern Time, 16:27 svensk tid i morgonBjelke skrev:Grattis Space X till allt!
Hur lång tid tills dom ska docka?