LR RWD Sv/Sv Drag beställt 28/5
Hoppas få innan semestern.

Moderator: Redaktion
Spännande, samma som mig. Får se vem som får sin förstAlan Vega skrev:Och här väntar jag på en LR RWD, röd, svart inredning, dragkrok.
Beställning gjord den 22 maj, efter att appen/kontot uppdaterats med rätt konfiguration har jag inte hört något.
Kul! När lade du din beställning? Räknade förresten fel på dagar vad gäller min, jag beställde den 24 maj kl 11:00.dhanjel skrev:Spännande, samma som mig. Får se vem som får sin förstAlan Vega skrev:Och här väntar jag på en LR RWD, röd, svart inredning, dragkrok.
Beställning gjord den 22 maj, efter att appen/kontot uppdaterats med rätt konfiguration har jag inte hört något.
OK, då är det bästa jag kan hoppas på att komma med i samma batch som du.dhanjel skrev:22:a gjordes justeringen för dragkrok
Yey, samma confMarvin skrev:Tjabba,
Tänkte hoppa in här också!
Beställde en Model 3 den 19/5, dom ringde angående finansieringen dagen efter, har sen dess haft kontakt med en inside delivery advisor. Väntar på slutfaktura, har inte hört något efter den 21/5.
LR AWD
Blå
Vit inredning
19"
Dragkrok
Dom sa att det skulle komma in fler bilar i Juni, hoppas man blir matchad med någon då.
Den svarta KAN vara min! Häftig tankezed skrev:Två tradare lastade med hopp och drömmar på väg norrut genom Eugeniatunneln. Hoppas någon av era är där på
Haha sedär, det verkar vara en av de lite mer ovanliga confsensnowtroll skrev:
Yey, samma conf
Ang dragvikten så anger Släpvagnskalkylatorn fortfarande max 910 kgsnowtroll skrev:Hupp nu finns min i car.info Regnummer klartOhh ohh ohh!!!
![]()
![]()
Åh! Max släpvagnsvikt (B-körkort) 1195kg! då går det att dra en mindre skyliftmen de här tidigare 910kg, vad är det?
är 1195kg för att inte passera 3500kg på B-kort medan 910kg är max vad bilen är specad för?
Under Bilklassificering
"Car.info Stor Familjebil" Stor? jaja är Audi A4 stor också så okej.
Leverans inbokad i Trosta 3 juni kl 16. Nedräkningen har börjat...areskoug skrev:LR AWD, Vit med svart inredning, 18 tum, dragkrok och utleverans Trosta.
Beställt 15 maj, VIN tilldelad 16 maj, slutar på 428xx. Beräknad leverans 30 maj. Ska vara tillverkad i slutet av april och har därför nya HW3.
Hade tidigare en från april med motsvarande konfiguration förutom att den inkluderade FSD och exkludera drag. Den beställningen skulle levererats 22 maj från början men efter att ha först lagt till drag och sedan tagit bort förlorade jag matchning. Därför valde jag att göra nybeställning och hoppades på att nya konfigurationen skulle ha mer tur i lotteriet de gör för tilldelning av bilar.
Hur vet du att den är tillverkad i slutet av april? Min LR AWD som jag hämtade i fredags är tillverkad i april, men jag vet inte hur man (eller om man) kan se något specifikt tillverkningsdatum. Vore intressant att veta om man på något sätt kan se vilken version av AP Hårdvara man har.areskoug skrev:Leverans inbokad i Trosta 3 juni kl 16. Nedräkningen har börjat...areskoug skrev:LR AWD, Vit med svart inredning, 18 tum, dragkrok och utleverans Trosta.
Beställt 15 maj, VIN tilldelad 16 maj, slutar på 428xx. Beräknad leverans 30 maj. Ska vara tillverkad i slutet av april och har därför nya HW3.
Hade tidigare en från april med motsvarande konfiguration förutom att den inkluderade FSD och exkludera drag. Den beställningen skulle levererats 22 maj från början men efter att ha först lagt till drag och sedan tagit bort förlorade jag matchning. Därför valde jag att göra nybeställning och hoppades på att nya konfigurationen skulle ha mer tur i lotteriet de gör för tilldelning av bilar.
Jag frågade hon jag hade kontakt med på Tesla om hon kunde se i deras system. Hon gav mig så datumet då den var "factory complete" eller något sådant.HenricL skrev:Hur vet du att den är tillverkad i slutet av april? Min LR AWD som jag hämtade i fredags är tillverkad i april, men jag vet inte hur man (eller om man) kan se något specifikt tillverkningsdatum. Vore intressant att veta om man på något sätt kan se vilken version av AP Hårdvara man har.areskoug skrev:Leverans inbokad i Trosta 3 juni kl 16. Nedräkningen har börjat...areskoug skrev:LR AWD, Vit med svart inredning, 18 tum, dragkrok och utleverans Trosta.
/Henric
Åhh..areskoug skrev:Leverans inbokad i Trosta 3 juni kl 16. Nedräkningen har börjat...areskoug skrev:LR AWD, Vit med svart inredning, 18 tum, dragkrok och utleverans Trosta.
Jag har leverans i Trosta 3 Juni 15:00 och fick mitt regnummer idag. Sök på VIN hos http://www.car.infoVulgarsonic skrev:Åhh..areskoug skrev:Leverans inbokad i Trosta 3 juni kl 16. Nedräkningen har börjat...areskoug skrev:LR AWD, Vit med svart inredning, 18 tum, dragkrok och utleverans Trosta.
Beställt precis likadan 15 maj...
Får se när den dyker upp då.