Legato skrev:Esterox skrev:Lexus,världsklass? En bättre Toyota kan jag gå med på.
Men Toyota är inte direkt i topp då....... kika gärna Lexus senaste elbil
Då har du nog väldigt lite erfarenhet av Lexus. Exempelvis BMW är inte ens nära.
Jag har inte provsuttit Lexus senaste elbil har du? Jag förväntar mig extremt hög kvalitetskänsla som i alla andra moderna Lexus.
Sen var ju ämnet Hyundai och ditt påstående att de inte kan bygga bilar med kvalitetskänsla. Så då undrar jag vilka Genesis du provat?
Har bara lånat hem några Lexus och då levt någon/några dagar. Nej för mycket japanskt över det och inte imponerad. 6,6 kw laddning, läckert !
Tycker deras elbil verkar visa vart dom ligger till....
viewtopic.php?f=27&t=14352&start=110
https://www.lexus.se/car-models/ux-300e/[/quote]
Diskussionen gällde kvalitetskänslan i interiören. Du tog upp Ux-300e som exempel men sanningen var alltså att du aldrig ens provsuttit den?
Att Lexusen inte är en bra elbil vet nog alla, men det har ju exakt noll med diskussionen att göra.[/quote]Räcker med att titta på den invändigt så är ju samma lika plastiga skräp som resten utav Lexus modellerna.
Lite som att Nissan GTR är asläcker, tills man sätter sig i den så känns det bara så..... gammalt.[/quote]
Att jämföra Lexus med Nissan GTR är för mig helt absurt.
Har svårt att se något mindre "plastigt" faktiskt:
LexusInterior.jpg
[/quote]
Verkar som du inte suttit i en Lexus på senare tid. Och varför välja från sidan och inte från förarplatsen ?
Till och med rattknapparna är ju plastiga/gummi som den billigaste Volvon.