Microsoft Edge fungerar dock, tydligen vanligare val i Göteborg
Nu ser jag att kartan listar alla laddare, inte bara Göteborg Energis.
Nejnejnejnej, du får inte använda en webbläsare som kommer från Microsoft. Det går inte. Det är uteslutet att den fungerar. Och gör den det ändå så är det en ren tillfällighet.
Vad ska jag göra när Firefox vägrade öht att ladda sidan?
Ska jag testa med Exploder också? Så har jag kört alla webbläsare på min PC...
...japp, testat nu och resultatet är:
- Microsoft Edge och Explorer fungerar
- Chrome och Firefox gör inte
Låter nästan som deras inställning till bilar på nåt sätt
Nejnejnejnej, du får inte använda en webbläsare som kommer från Microsoft. Det går inte. Det är uteslutet att den fungerar. Och gör den det ändå så är det en ren tillfällighet.
Ja, då är det fel på Windows 10 såklart. Det är bevisat i och med att det fungerar med Chrome för Android.
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Chrome spottar ut följande felmeddelande i Javascript console: Uncaught SecurityError: Blocked a frame with origin "https://www.goteborgenergi.se" from accessing a frame with origin "https://www.goteborgenergi.se". The frame requesting access set "document.domain" to "goteborgenergi.se", but the frame being accessed did not. Both must set "document.domain" to the same value to allow access.
Så det beror väl på hur pass kinkiga olika webbläsare är för document.domain
Chrome spottar ut följande felmeddelande i Javascript console: Uncaught SecurityError: Blocked a frame with origin "https://www.goteborgenergi.se" from accessing a frame with origin "https://www.goteborgenergi.se". The frame requesting access set "document.domain" to "goteborgenergi.se", but the frame being accessed did not. Both must set "document.domain" to the same value to allow access.
Så det beror väl på hur pass kinkiga olika webbläsare är för document.domain
Ja, det är ett problem som jag tror att jag känner igen, fast inte från just Chrome. Intressant också att Chrome för Android inte klagar. Olika säkergetspolicys skulle jag gissa.
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Nån som känner sig manad gå på gratisfika i morgon och kan rapportera? Ange att ni är där som Tesla Club Swedens representant.
Snabbladdaren på bilden på inbjudan är iaf verkligen inte Sveriges snyggaste
Intressant, det ser ut som att jag har möjlighet att gå!
Ultra Red Tesla S LR Beställd 2020-12-17 Levererad 2023-05-24
Midnight Silver Model Y Lev. 2021-08-27 Blå Hyundai Ioniq Lev. 2020-11-24 SÅLD Röd Tesla S100D Lev. 2018-08-07 SÅLD S85, Titanium Metallic, Panoramatak, 7-sits. Lev. 2015-07-29. SÅLD
Nån som känner sig manad gå på gratisfika i morgon och kan rapportera? Ange att ni är där som Tesla Club Swedens representant.
Intressant, det ser ut som att jag har möjlighet att gå!
Mejla Cecilia Erdalen, pressansvarig Göteborg Energi cecilia.erdalen@goteborgenergi.se berätta sen vad som sades här på forumet = grattis du är journalist!
Ja, då är det fel på Windows 10 såklart. Det är bevisat i och med att det fungerar med Chrome för Android.
Funkar med Chrome och Firefox i Windows 7 också...
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Fungerar utmärkt med både Firefox och Chrome för mig med Windows 10 på stationär dator
Jag tror de blir premiär imorgon.
Kan iofs bli på torsdag också...
De verkar även ha tänkt till och valt bra strategiska platser både inom och utanför tullarna.
Såg även ett exempel där de valt den minst attraktiva platsen på parkeringen för att minimera risken att bli iced.
Så här ser de iaf ut:
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Vill du ha 8000:- rabatt vid köp av Model S & X skicka PM!
Får kolla den vid Delsjömotet imorgon. Jag kan inte testa då eftersom jag förmodligen åker fossilt, men jag lägger upp den på uppladdning.se. Om nu laddaren är på plats där... alltså.
Får kolla den vid Delsjömotet imorgon. Jag kan inte testa då eftersom jag förmodligen åker fossilt, men jag lägger upp den på uppladdning.se. Om nu laddaren är på plats där... alltså.
Gött!
Heden
Munkebäck
Linnéplatsen
Jaegerdorffsplatsen
Är bekräftade på plats iaf.
Som sagt den vid operan hittade jag inte.
Vill du ha 8000:- rabatt vid köp av Model S & X skicka PM!
Den på linne är nog igång också, ser färdig ut. Dock dumt att de inte är reserverade, det är en ganska lite. Parkering och även boendeparkering misstänker jag. Lite grön färg och kanske en sån stolpe som fälls ner när man använder RFID eller ngt.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Ägare Model S70D - MC Red - Köpa ny Tesla? Använd http://--- för 8000kr i rabatt!
Eventet snart igång! Göteborgs Energi presenterar nya snabbladdare.
Midnight Silver Model Y Lev. 2021-08-27 Blå Hyundai Ioniq Lev. 2020-11-24 SÅLD Röd Tesla S100D Lev. 2018-08-07 SÅLD S85, Titanium Metallic, Panoramatak, 7-sits. Lev. 2015-07-29. SÅLD