Apropås något annat än leverans; Någon som har koll på gummimattor till mittenraden i nya X? Verkar bara finnas för gamla modellen på hemsidan, vilket är lite udda för det finns för fram och bagage men inte just mitten.
/Dagfinn Model S 100D 2018 Model X Plaid 2023
Model Y LR AWD 2024
Riktigt nice, synd bara att S har fel färg på inredningen.
Kul för oss andra att du är så aktiv med bilder och allt
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Apropås något annat än leverans; Någon som har koll på gummimattor till mittenraden i nya X? Verkar bara finnas för gamla modellen på hemsidan, vilket är lite udda för det finns för fram och bagage men inte just mitten.
Nej, Tesla verkar sega efter med alla tillbehör till de nya modellerna. Jag tänkte gå på 3D Maxpider den här gången, har hört mycket bra om dem. Tyvärr är de restade hos alla leverantörer till slutet januari.
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Bra av säljarna här i sverige men det hade väl aldrig hänt om dom inte infört samma sak i USA för bilar som levereras innan nyår gissar jag. Där är det väl än mer kris också.
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Det är bara slumpen. Vad som tillverkats olika veckor i oktober, hur dom lastats ombord på båten som i sin tur påverkar i vilken ordning dom transporteras på lastbilarna etc etc. Det är ingen särskild turordning tyvärr, vare sig kundhistorik eller beställningsdatum, och det kan jag nog bekräfta i och med att min enda Tesla leasar jag begagnad samt att jag beställde min X Plaid 11/11-21 och således verkar ha en jävla tur med att jag faktiskt ska hämta ut den om några dagar. Får nästan plocka upp en trisslott eller två på vägen dit.
Tack för summeringen Dagfinn. Slumpen som avgör alltså. Verkar onekligen så. Tack för inlägget, nu kan jag förhoppningsvis sluta fundera på hur köordningen fungerar i all min vakna tid. Vi som blir utan denna gång får som sagt se fram emot lite nytt godis i senare leverans. Och ni som får era bilar i år får en riktigt trevlig jul.
Kul att se bilderna Tars!
MS Plaid HW4 2023, svart, svarta säten, FSD MS Performance HW3 2021
MS90D HW1 2016