AMG har faktiskt en hel del roliga bilar som inte bara låter, men som faktiskt presterar riktigt bra tider på bana.MWall skrev:Ja säkert. Men de som verkligen bryr sig om bana köper Porsche. De som vill ha en bra kompromiss bana/vardag köper BMW. De som bryr sig mest om ljudet köper AMG. Men vem fasiken köper RS?roffe_s skrev:Ptjaa, allting här i livet är relativt - de RS jag provkört vill jag nog hävda både accelererar och svänger lite bättre än standardmodellerna. Jag är likaledes benägen att tro att ägarna till de bilarna skulle hålla med...MWall skrev:RS-köpare bryr sig väl endast om rödlhusprestanda? Aldrig hört om nån RS-modell som gjort bra tider på bana.
Polestar 2
Moderator: Redaktion
Re: Polestar 2
M3LR
”Vi har i Sverige billig el, vi har ren el, vi har säker el, vi har kort sagt den energiförsörjning som alla andra länder skulle vilja ha. Och vårt huvudsakliga bekymmer är hur vi på kortast möjliga tid ska komma ur denna situation.” - Percy Barnevik
”Vi har i Sverige billig el, vi har ren el, vi har säker el, vi har kort sagt den energiförsörjning som alla andra länder skulle vilja ha. Och vårt huvudsakliga bekymmer är hur vi på kortast möjliga tid ska komma ur denna situation.” - Percy Barnevik
Re: Polestar 2
Man skall inte heller glömma bort marknadsföringsaspekten.roffe_s skrev:Mmm, nu tror jag denna balans mellan produktionskostnad och prestanda är precis vad Polestar försöker göra med Performance Package.martinot skrev:Jo, absolut!
Man skulle kunna ha massor av alternativ gällande olika hjul, däck, flera olika typer av bromsar, stötdämpare, etc. Det är inget som helst tekniskt komplicerat var och en för sig (och även som sagt lätt för vilken lite verkstad som helst att fixa)...
...Så det handlar ytterst om bekvämlighet och konfigurationsmöjligheter vid beställningstillfället visavi kostnader för biltillverkarna och totalt snittslutpris på bilarna för oss kunder.
Nu behöver det inte vara så med PS2 P, men vet många andra biltillverkare som ibland tillverkar mer nischade produkter och konfigurationer som de gör förlust på rent tillverkningsmässigt och logistikmässigt.
Däremot så bygger de produkterna varumärket, och skapar en bra image hos testare/skribenter/filmare, och skrivs mer om det i tidningar, och visas mer på YouTube och sociala media. Så även om det kanske är en förlust rent försäljningsmässigt, så kan vissa av den typen av varianter generera bra PR och marknadsföring (som varit dyrare att köpa sig på annat sätt än förlusterna på att ha vissa nischmodeller).
Många tror felaktigt att biltillverkarnas dyraste och mest extrema modellerna automatiskt alltid har högst vinstmarginal, men i verkligheten är det oftast tvärt om. Det är många av de väldigt nischade produkterna som säljs i väldigt låga volymer som ibland tom. kan ha negativa vinstmarginaler.
Hype. PR. Roliga produkter som få köper, men som skapar rubriker, länkar och klick till media som skriver om de.
Kan vara mycket dyrare och sämre effekt av att köpa sig till den exponeringen med vanlig reklam. Hype och PR är viktigt för de flesta konsumentproduktföretag.
Jag gillar Polestar. Det är riktigt smarta människor som driver det bolaget, och de tänker extremt mycket rätt om hur de skall bygga det varumärket.
M3LR
”Vi har i Sverige billig el, vi har ren el, vi har säker el, vi har kort sagt den energiförsörjning som alla andra länder skulle vilja ha. Och vårt huvudsakliga bekymmer är hur vi på kortast möjliga tid ska komma ur denna situation.” - Percy Barnevik
”Vi har i Sverige billig el, vi har ren el, vi har säker el, vi har kort sagt den energiförsörjning som alla andra länder skulle vilja ha. Och vårt huvudsakliga bekymmer är hur vi på kortast möjliga tid ska komma ur denna situation.” - Percy Barnevik
-
- Inlägg: 402
- Blev medlem: 12 apr 2020 16:52
Re: Polestar 2
Här var det så positivt så man misstänker nästan att de har ekonomiska intressen. Men ändå roligt att titta på, lite annorlunda inlägg, vissa fina vyer och man längtar till värmen.
https://www.youtube.com/watch?v=olHzidcGH7o
https://www.youtube.com/watch?v=olHzidcGH7o
Re: Polestar 2
0:33 Göteborg? Har de blivit danskt nu igen???!Anonymous FTW skrev:Här var det så positivt så man misstänker nästan att de har ekonomiska intressen. Men ändå roligt att titta på, lite annorlunda inlägg, vissa fina vyer och man längtar till värmen.
https://www.youtube.com/watch?v=olHzidcGH7o
**********************************************************************
Driving - Polestar 2, Dual motor LR
Driving - Polestar 2, Dual motor LR
Re: Polestar 2
Jag var nyss i kontakt med Hertz i Malmö ang att hyra Kia e-Niro som enligt uppgift skulle komma till vissa av deras anläggningar under april-maj men fick följande lite oväntade svar: "jag har ingen information om Niro i elbil, den vi har är hybrid. Vi kommer dock att få ett fåtal Polestar men exakt när dessa kommer är osäkert."
Så det var ändå positiva nyheter.
Så det var ändå positiva nyheter.
Re: Polestar 2
Verkar som nya motoralternativ mm är lanserade nu, finns i konfiguratorn
https://www.polestar.com/se/press/press ... -versioner
https://www.polestar.com/se/press/press ... -versioner
Re: Polestar 2
mr_tt skrev:Verkar som nya motoralternativ mm är lanserade nu, finns i konfiguratorn
https://www.polestar.com/se/press/press ... -versioner
En prissänkning på 60-70 tusen på den fyrhjulsdrivna också väl? Den kostar nu 589'. Låg den inte på ~650' förut?
Re: Polestar 2
Någon prissänkning är det nog ja, men då ingick även Plus och Pilotpaket, väljer man dessa + AWD nu, ~674'MWall skrev:mr_tt skrev:Verkar som nya motoralternativ mm är lanserade nu, finns i konfiguratorn
https://www.polestar.com/se/press/press ... -versioner
En prissänkning på 60-70 tusen på den fyrhjulsdrivna också väl? Den kostar nu 589'. Låg den inte på ~650' förut?
Kanske var ~699 innan? Osäker
Nu ingår även värmepump i Plus samt park assist i Pilot
Re: Polestar 2
Jaha, har de strippat bort lite utrustning alltså? Ja, då är det en liten smyghöjning då... Om man nu vill ha allt. (Och det vill man ju).mr_tt skrev:Någon prissänkning är det nog ja, men då ingick även Plus och Pilotpaket, väljer man dessa + AWD nu, ~674'MWall skrev:mr_tt skrev:Verkar som nya motoralternativ mm är lanserade nu, finns i konfiguratorn
https://www.polestar.com/se/press/press ... -versioner
En prissänkning på 60-70 tusen på den fyrhjulsdrivna också väl? Den kostar nu 589'. Låg den inte på ~650' förut?
Kanske var ~699 innan? Osäker
Nu ingår även värmepump i Plus samt park assist i Pilot
Lagerbilarna är iaf inte prisändrade vad jag kan se. Har faktiskt varit inne och funderat på en sån som andrabil.
Re: Polestar 2
det är en prishöjning ja, om jag speccar upp min bil, så blir den ca 35k dyrare (i Norge, men skillnaden är nog ca samma i Sverige).
Porsche Taycan CT-22/Model 3-24
Tidigare elbilar: BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Re: Polestar 2
Så nu kostar Polestar 2 från 489.000kr.
420-440 km WLTP.
Bra köp?
420-440 km WLTP.
Bra köp?
Titanium S75D, svarta NG, svart alcantara, autopilot 2.0, air suspension
Re: Polestar 2
Absolut en värdig förstabil då även den ser ut att få dra 1500kgZalman3 skrev:Så nu kostar Polestar 2 från 489.000kr.
420-440 km WLTP.
Bra köp?
Re: Polestar 2
Jättefin bil, och utmärkt alternativ till M3/MY som andrabil. Då får du en något mer sedanliknande bil än MY, men med en bättre bagagelucka än brevinkastet på M3 (som är det sämsta med M3, som jag annars gillar).MWall skrev:Jaha, har de strippat bort lite utrustning alltså? Ja, då är det en liten smyghöjning då... Om man nu vill ha allt. (Och det vill man ju).mr_tt skrev:Någon prissänkning är det nog ja, men då ingick även Plus och Pilotpaket, väljer man dessa + AWD nu, ~674'MWall skrev:mr_tt skrev:Verkar som nya motoralternativ mm är lanserade nu, finns i konfiguratorn
https://www.polestar.com/se/press/press ... -versioner
En prissänkning på 60-70 tusen på den fyrhjulsdrivna också väl? Den kostar nu 589'. Låg den inte på ~650' förut?
Kanske var ~699 innan? Osäker
Nu ingår även värmepump i Plus samt park assist i Pilot
Lagerbilarna är iaf inte prisändrade vad jag kan se. Har faktiskt varit inne och funderat på en sån som andrabil.
Du får ju även bättre infotainment och mer premium förarmiljö jämfört med tex. ID4. Frågan är hur räckvidden blir (där kanske både M3/MY och ID4 har en edge), men som andrabil är det ju inte riktigt lika viktigt som förstabilen.
Tror det kan vara värt att slå till på en lagerbil för er om man kan få den för det gamla priset/utrustningsnivån (innan höjningen). Tänk dessutom på plocka ut den innan den 1/7 om ni skall ha den som förmånsbil.
M3LR
”Vi har i Sverige billig el, vi har ren el, vi har säker el, vi har kort sagt den energiförsörjning som alla andra länder skulle vilja ha. Och vårt huvudsakliga bekymmer är hur vi på kortast möjliga tid ska komma ur denna situation.” - Percy Barnevik
”Vi har i Sverige billig el, vi har ren el, vi har säker el, vi har kort sagt den energiförsörjning som alla andra länder skulle vilja ha. Och vårt huvudsakliga bekymmer är hur vi på kortast möjliga tid ska komma ur denna situation.” - Percy Barnevik
Re: Polestar 2
De skriver att räckvidden är 420-440 km men trycker man ner fliken "Miljöpåverkan WLTP" så säger det att räckvidden är 444 km, alltså 4 km kortare än en Model 3 SR+. Visst. räckvidden kommer nog skilja mer i högre hastigheter men det är definitivt ett bra pris för vad man får.Zalman3 skrev:Så nu kostar Polestar 2 från 489.000kr.
420-440 km WLTP.
Bra köp?
Re: Polestar 2
Hade Polestar 2 värmepump förut?vigge50 skrev:De skriver att räckvidden är 420-440 km men trycker man ner fliken "Miljöpåverkan WLTP" så säger det att räckvidden är 444 km, alltså 4 km kortare än en Model 3 SR+. Visst. räckvidden kommer nog skilja mer i högre hastigheter men det är definitivt ett bra pris för vad man får.Zalman3 skrev:Så nu kostar Polestar 2 från 489.000kr.
420-440 km WLTP.
Bra köp?
Här är paketen. Man vill ju ha båda men som andrabil kanske man klarar sig utan? Har nog lättare att avstå Pilot-paketet om jag måste välja.
Tyvärr är det inte leverans förrän i oktober. Då springer förmånsvärdet iväg...
Plus
Värmepump
Panoramatak i glas med projicerad Polestar-symbol
Harman Kardon Premium Sound
WeaveTech Seats i Slate/Charcoal
Uppvärmt baksäte, uppvärmd ratt och torkarblad
Uppgraderad interiörsbelysning
Trådlös mobilladdning 15W
Matkassehållare
Tonad bakruta
+ 45 000 kr
Pilot
LED Pixelstrålkastare
Ljussekvenser
Främre LED dimljus och kurvljus
360-gradersvykamera
Driver assistance with Pilot Assist, Adaptive Cruise Control, and Emergency Stop Assist
Driver awareness with Blind Spot Information System (BLIS) with steering assist, Cross Traffic Alert with brake support, and Rear Collision Warning & Mitigation
Automatisk dimning av ytterspeglar
Park Assist, sida
+ 40 000 kr
Re: Polestar 2
I praktiken har ju PS2 med det stora batteripacket jämförbar räckvidd med SR+. Det mindre lär gå noterbart kortare.vigge50 skrev:De skriver att räckvidden är 420-440 km men trycker man ner fliken "Miljöpåverkan WLTP" så säger det att räckvidden är 444 km, alltså 4 km kortare än en Model 3 SR+. Visst. räckvidden kommer nog skilja mer i högre hastigheter men det är definitivt ett bra pris för vad man får.Zalman3 skrev:Så nu kostar Polestar 2 från 489.000kr.
420-440 km WLTP.
Bra köp?
https://youtu.be/6RhYY_4Wzls - the price of gas
Perfect is the enemy of good.
Time is the coin of your life. You spend it. Do not allow others to spend it for you.
Perfect is the enemy of good.
Time is the coin of your life. You spend it. Do not allow others to spend it for you.
Re: Polestar 2
Hmm, "park assist". Antar att det inte är "riktig" parkeringsassistans utan bara att bilen piper när man kommer nära hinder?MWall skrev:Hade Polestar 2 värmepump förut?vigge50 skrev:De skriver att räckvidden är 420-440 km men trycker man ner fliken "Miljöpåverkan WLTP" så säger det att räckvidden är 444 km, alltså 4 km kortare än en Model 3 SR+. Visst. räckvidden kommer nog skilja mer i högre hastigheter men det är definitivt ett bra pris för vad man får.Zalman3 skrev:Så nu kostar Polestar 2 från 489.000kr.
420-440 km WLTP.
Bra köp?
Här är paketen. Man vill ju ha båda men som andrabil kanske man klarar sig utan? Har nog lättare att avstå Pilot-paketet om jag måste välja.
Tyvärr är det inte leverans förrän i oktober. Då springer förmånsvärdet iväg...
Plus
Värmepump
Panoramatak i glas med projicerad Polestar-symbol
Harman Kardon Premium Sound
WeaveTech Seats i Slate/Charcoal
Uppvärmt baksäte, uppvärmd ratt och torkarblad
Uppgraderad interiörsbelysning
Trådlös mobilladdning 15W
Matkassehållare
Tonad bakruta
+ 45 000 kr
Pilot
LED Pixelstrålkastare
Ljussekvenser
Främre LED dimljus och kurvljus
360-gradersvykamera
Driver assistance with Pilot Assist, Adaptive Cruise Control, and Emergency Stop Assist
Driver awareness with Blind Spot Information System (BLIS) with steering assist, Cross Traffic Alert with brake support, and Rear Collision Warning & Mitigation
Automatisk dimning av ytterspeglar
Park Assist, sida
+ 40 000 kr
Re: Polestar 2
Jag trodde också att modellen skulle få betydligt kortare räckvidd men det verkar som att övergången till endast framhjulsdrift har minskat förbrukningen en del. Det stora batterier med dubbla motorer har en räckvidd på 482 km och den nya med mindre batteri och bakhjulsdrift har 444 km så endast 38 km skillnad. Vill du ha lång räckvidd så tar du stora batterier och framhjulsdrift så blir räckvidden 542 km.taliz skrev:I praktiken har ju PS2 med det stora batteripacket jämförbar räckvidd med SR+. Det mindre lär gå noterbart kortare.vigge50 skrev:De skriver att räckvidden är 420-440 km men trycker man ner fliken "Miljöpåverkan WLTP" så säger det att räckvidden är 444 km, alltså 4 km kortare än en Model 3 SR+. Visst. räckvidden kommer nog skilja mer i högre hastigheter men det är definitivt ett bra pris för vad man får.Zalman3 skrev:Så nu kostar Polestar 2 från 489.000kr.
420-440 km WLTP.
Bra köp?
Kollar vi på batterierna så har long range 78 kWh och standard range 64 kWh så betydligt mindre skillnad än vad Tesla har mellan sina batteristorlekar.
Re: Polestar 2
Jag har samma räckvidd på min PS2 som jag hade i MS 75D med 21”. Är ganska överdrivet att PS2 har så kort räckvidd. Knappt märkbar skillnad för mig och jag kör likadant nu som då, i samma sorts terräng, väder etc.taliz skrev:I praktiken har ju PS2 med det stora batteripacket jämförbar räckvidd med SR+. Det mindre lär gå noterbart kortare.vigge50 skrev:De skriver att räckvidden är 420-440 km men trycker man ner fliken "Miljöpåverkan WLTP" så säger det att räckvidden är 444 km, alltså 4 km kortare än en Model 3 SR+. Visst. räckvidden kommer nog skilja mer i högre hastigheter men det är definitivt ett bra pris för vad man får.Zalman3 skrev:Så nu kostar Polestar 2 från 489.000kr.
420-440 km WLTP.
Bra köp?
Porsche Taycan CT-22/Model 3-24
Tidigare elbilar: BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Re: Polestar 2
Inte självparkering nej.Edward123 skrev:Hmm, "park assist". Antar att det inte är "riktig" parkeringsassistans utan bara att bilen piper när man kommer nära hinder?MWall skrev:Hade Polestar 2 värmepump förut?vigge50 skrev:De skriver att räckvidden är 420-440 km men trycker man ner fliken "Miljöpåverkan WLTP" så säger det att räckvidden är 444 km, alltså 4 km kortare än en Model 3 SR+. Visst. räckvidden kommer nog skilja mer i högre hastigheter men det är definitivt ett bra pris för vad man får.Zalman3 skrev:Så nu kostar Polestar 2 från 489.000kr.
420-440 km WLTP.
Bra köp?
Här är paketen. Man vill ju ha båda men som andrabil kanske man klarar sig utan? Har nog lättare att avstå Pilot-paketet om jag måste välja.
Tyvärr är det inte leverans förrän i oktober. Då springer förmånsvärdet iväg...
Plus
Värmepump
Panoramatak i glas med projicerad Polestar-symbol
Harman Kardon Premium Sound
WeaveTech Seats i Slate/Charcoal
Uppvärmt baksäte, uppvärmd ratt och torkarblad
Uppgraderad interiörsbelysning
Trådlös mobilladdning 15W
Matkassehållare
Tonad bakruta
+ 45 000 kr
Pilot
LED Pixelstrålkastare
Ljussekvenser
Främre LED dimljus och kurvljus
360-gradersvykamera
Driver assistance with Pilot Assist, Adaptive Cruise Control, and Emergency Stop Assist
Driver awareness with Blind Spot Information System (BLIS) with steering assist, Cross Traffic Alert with brake support, and Rear Collision Warning & Mitigation
Automatisk dimning av ytterspeglar
Park Assist, sida
+ 40 000 kr
Lurigt och irriterande att dom har placerat några väl valda options i varje paket som individuellt inte hade kostat så mkt men hela paketet är ganska dyrt. I praktiken gör det att man egentligen måste välja båda paketen för att får rattvärme och adaptiv farthållare
Porsche Taycan CT-22/Model 3-24
Tidigare elbilar: BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Re: Polestar 2
Har du värmepump i din P2a?HelectriC skrev:Inte självparkering nej.Edward123 skrev:Hmm, "park assist". Antar att det inte är "riktig" parkeringsassistans utan bara att bilen piper när man kommer nära hinder?MWall skrev:Hade Polestar 2 värmepump förut?vigge50 skrev:De skriver att räckvidden är 420-440 km men trycker man ner fliken "Miljöpåverkan WLTP" så säger det att räckvidden är 444 km, alltså 4 km kortare än en Model 3 SR+. Visst. räckvidden kommer nog skilja mer i högre hastigheter men det är definitivt ett bra pris för vad man får.Zalman3 skrev:Så nu kostar Polestar 2 från 489.000kr.
420-440 km WLTP.
Bra köp?
Här är paketen. Man vill ju ha båda men som andrabil kanske man klarar sig utan? Har nog lättare att avstå Pilot-paketet om jag måste välja.
Tyvärr är det inte leverans förrän i oktober. Då springer förmånsvärdet iväg...
Plus
Värmepump
Panoramatak i glas med projicerad Polestar-symbol
Harman Kardon Premium Sound
WeaveTech Seats i Slate/Charcoal
Uppvärmt baksäte, uppvärmd ratt och torkarblad
Uppgraderad interiörsbelysning
Trådlös mobilladdning 15W
Matkassehållare
Tonad bakruta
+ 45 000 kr
Pilot
LED Pixelstrålkastare
Ljussekvenser
Främre LED dimljus och kurvljus
360-gradersvykamera
Driver assistance with Pilot Assist, Adaptive Cruise Control, and Emergency Stop Assist
Driver awareness with Blind Spot Information System (BLIS) with steering assist, Cross Traffic Alert with brake support, and Rear Collision Warning & Mitigation
Automatisk dimning av ytterspeglar
Park Assist, sida
+ 40 000 kr
Lurigt och irriterande att dom har placerat några väl valda options i varje paket som individuellt inte hade kostat så mkt men hela paketet är ganska dyrt. I praktiken gör det att man egentligen måste välja båda paketen för att får rattvärme och adaptiv farthållare
Polestar 2 2022
Model S 75 2017
VW e-Golf 2018
Re: Polestar 2
Nej, det finns inte än. Kommer på bilar som levereras från kommande höst detta år.
Porsche Taycan CT-22/Model 3-24
Tidigare elbilar: BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Re: Polestar 2
Tror ni detta kommer påverka priset på model 3? Nu kan man få en helt ny polestar med drag för ca samma pengar som en 2019 m3 med 6000+mil på mätaren.
- EnTraktor
- Teslaägare
- Inlägg: 2082
- Blev medlem: 18 mar 2015 21:12
- Ort: Tyresö
- Referralkod: ts.la/mikael25
Re: Polestar 2
Priset har inte gått ner. Bilen har bara strippats. Vill man ha en lätt strippad Tesla väljer man SR+Robin92 skrev:Tror ni detta kommer påverka priset på model 3? Nu kan man få en helt ny polestar med drag för ca samma pengar som en 2019 m3 med 6000+mil på mätaren.
S - 2017 Tesla S100D Deep Blue - AP3/FSD (SÅLD)
3 - 2019 Tesla 3LR White - AP3 (Till salu)
X - 2019 Tesla XP100DL White - AP3 (Till salu)
Y - 2021 Tesla YLR White - AP3 (Till salu)
Y - 2022 Tesla YLR Quicksilver - AP3
3 - 2019 Tesla 3LR White - AP3 (Till salu)
X - 2019 Tesla XP100DL White - AP3 (Till salu)
Y - 2021 Tesla YLR White - AP3 (Till salu)
Y - 2022 Tesla YLR Quicksilver - AP3
Re: Polestar 2
Har dom inte lagt till Företagsleasing än för nya alternativen? Kan inte hitta det under finansiering..
**********************************************************************
Driving - Polestar 2, Dual motor LR
Driving - Polestar 2, Dual motor LR