Okej, det blir en annan sak. Trodde du skulle avsluta en ST. Skellefteå är inte så dumt för AT, högt på rankingen…..
Ändå, kör din Y, du förlorar inte på det och du åker säkert!
Moderator: Redaktion
Okej, det blir en annan sak. Trodde du skulle avsluta en ST. Skellefteå är inte så dumt för AT, högt på rankingen…..
LarsaR skrev: ↑17 nov 2023 16:04Okej, det blir en annan sak. Trodde du skulle avsluta en ST. Skellefteå är inte så dumt för AT, högt på rankingen…..
Ändå, kör din Y, du förlorar inte på det och du åker säkert!
Ungefär lika lite som jag tjänar alltså, men mina resekostnader är ju lägre på en 10 år gammal cykel som kostade 3500 ny.
Herregud, jag noterade inte att det var TS som höll medRemuz skrev: ↑17 nov 2023 18:20Fascinerande att en blivande läkare håller med om att man borde beskatta ADHD. Jag ser en ljus framtid… sist jag kollade valde jag inte mina två barn, båda med massa diagnoser. Jag ångrar att jag gav tips i tråden tidigare. Erbjuder er två dock att spendera en dag i mitt liv, så ni får upp ögonen (dvs jobba heltid plus extra plus som vårdare till två patienter med npf så fort man kommit hem)
Instämmer till fullo med @Remuz och @iAkita.
Kan bara instämma och be om ursäkt för att jag var någotsånär vänlig i början.fth skrev: ↑17 nov 2023 20:22Instämmer till fullo med @Remuz och @iAkita.
Jag gjorde som jag brukar i liknande fall, ignorerade inlägget och blockade avsändaren, men när TS instämmer med dravlet så känns det fel att inte kommentera. Ett av dom mest okunniga och elaka inlägg jag sett på TCS, ett inlägg som tyder på fullständig brist på empati, och att en blivande läkare instämmer med detta gör mig närmast mörkrädd.
/fth