Råkar vara i Oslo. Går den att se/klämma på som privatperson? Missade eventet i Stockholm
Ringde Tesla och frågade om jag kunde åka dit och titta på den. Först ville han ha vinnummer... efter han fått det så sa han att den inte är i Drammenvägen. Vilket dina bilder Tibor klart visar
Så innan jag sätter mig på flytoget kolla gärna om en tesla ägare får komma och kolla hur x:en ser ut
Lika bra väghållning och handling som Model S, storleken heller ej mer störande än S. Vindrutan gigantisk fast ärligt talat inget man uppfattar iom den är mest utom synhåll ovanför huvudet. Men sommarsolen lös irriterande på ovansidan av instrumentbrädan så dess spegelbild syntes i vindrutan.
Lika bra väghållning och handling som Model S, storleken heller ej mer störande än S. Vindrutan gigantisk fast ärligt talat inget man uppfattar iom den är mest utom synhåll ovanför huvudet. Men sommarsolen lös irriterande på ovansidan av instrumentbrädan så dess spegelbild syntes i vindrutan.
Men ändå ovanligt lite klagande, man kunde väl ana att "Men tyvärr får vi ingen möjlighet till ordentlig provkörning, som konkurrenterna brukar ordna." hmm konkurrenterna brukar minsan låta oss köra själva i långa stunder i bilar som når marknaden om tidigast 1 år OCH där emellan serveras vi hummersås
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Fast det han klagar på var ju relevant. Man är ju där för bilen. Klart man vill köra mer än 20 min och helst utan en Tesla-gubbe i framsätet så man kan gasa lite.
Om du inte lämnat stället än Tibor så fråga när blivande ägare får provköra!
Sorry, sitter på flygtåget hem nu.
Men jag var typ sist därifrån, alla har gått, bilarna har de också plockat bort. De snackade dock om provkörningsevent för blivande ägare citat "soon".
De första europeiska bilarna sägs ha anlänt Tillburg nu.
Men jag var typ sist därifrån, alla har gått, bilarna har de också plockat bort. De snackade dock om provkörningsevent för blivande ägare citat "soon".
Innebär det att Norge inte blir först i Europa eller går även deras bilar ifrån Tillburg?
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Vem står först på listan här i Sverige, är det någon här på forumet?
Tesla personalen på plats var riktigt duktiga. Bla de som åkte med på turen. Erfarna rävar från USA som följer med Model X på olika event. Han jag åkte med var med på Model 3 eventet också, dock träffades vi inte där.
Är det inte samma motorer i model X 90D och model S 90D? Om det han skriver stämmer så är ju motorerna i model X 1hk högre beskrivna.
"En av de första att få provköra model X", har dom helt missat världen utan för Europa? Det var väl mer än ett halvår sedan de första kunderna fick sina.
Har Håkan något specifikt emot Tesla eller är det bara Hummersås?
Jag kanske inte har koll, men jag inbillar mig att Tesla är en av de stora spelarna på självkörande bilar. Jag åkte hem i en idag i alla fall. Jag har inte sett någon annan bil med Autopilot på gatan, eller har jag bara snöat in på att min bil är den bästa?
(säkert helt fel tråd.... sorry)
Levererad 10 mars 2016
S85D | Titanium | Panorama | 19" standard | Svarta Next gen | Matt abachiträdekor | AP | Premium interiör | Luftfjädring | Hi-fi | Köldpaket