Om ni fick läsa all mail-konversation så skulle ni bli än mer förvånade, det var liksom han själv som svarade på det tredje mailet och där han supertydligt skriver att garantin inte gäller
i min situation, och då hade han dessutom hela historiken i mailet med dom andra tidigare svaren och mina försök att få dom att förstå frågan och problemet...
Som jag skrivit många ggr tidigare, det räcker liksom inte med att vara glad och trevlig för att kunderna ska bli nöja, man måste veta/kunna vad man håller på med oxo.
Jag kan inte komma fram till ngn annan slutsats än att dom inte hade tänkt på det här scenariot tidigare och (felaktigt) antog att jag inte hade rätt, men efter mitt sista mail
så trillade polletten ner och dom backade...
Vet inte om jag vill lägga ut det jag skrev här för det är skrivet som när en arg 7-åring bråkar med sina föräldrar om godis på en Onsdag typ
Jag bråkade alltså om det här i flera veckor, många skulle nog ha gett upp lixom (tur man fick medhåll här på forumet och "kämpade" vidare)