Servicentervall

Här diskuterar vi om Tesla Model S

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Jocce
Teslaägare

Re: Servicentervall

Inlägg av Jocce »

jonasl skrev:
Men extremt oprofessionellt. Jag är inte imponerad även om de ändrade sig på slutet.

För min del, kluven.

Oproffisionellt / dåligt i första skede.
Bra att den "stora maskinen" till slut insåg sitt misstag och lyckades vända, det ger i min bok pluspoäng (men ligger troligtvis på minus mot innan ändå så att säga ;) )

/Jocce
2020 Model S Long Range, Pärlvit (Folierad), Vit interiör, FSD, 19" Silver Slipstream.
Användarvisningsbild
Bjelke
Teslaägare
Referralkod: ts.la/mikael1178

Inlägg av Bjelke »

Om ni fick läsa all mail-konversation så skulle ni bli än mer förvånade, det var liksom han själv som svarade på det tredje mailet och där han supertydligt skriver att garantin inte gäller
i min situation, och då hade han dessutom hela historiken i mailet med dom andra tidigare svaren och mina försök att få dom att förstå frågan och problemet...

Som jag skrivit många ggr tidigare, det räcker liksom inte med att vara glad och trevlig för att kunderna ska bli nöja, man måste veta/kunna vad man håller på med oxo.
Jag kan inte komma fram till ngn annan slutsats än att dom inte hade tänkt på det här scenariot tidigare och (felaktigt) antog att jag inte hade rätt, men efter mitt sista mail
så trillade polletten ner och dom backade...
Vet inte om jag vill lägga ut det jag skrev här för det är skrivet som när en arg 7-åring bråkar med sina föräldrar om godis på en Onsdag typ :lol:
Jag bråkade alltså om det här i flera veckor, många skulle nog ha gett upp lixom (tur man fick medhåll här på forumet och "kämpade" vidare)
S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
Basunen

Inlägg av Basunen »

mati skrev:
jonasl skrev:
Men extremt oprofessionellt. Jag är inte imponerad även om de ändrade sig på slutet.
Ja, roligt att de bygger bilar som är uppkopplade och kapabla att kommunicera med Tesla, men personalen är inte det. Världens enklaste sak. Kommunicera ut vad som gäller. Till alla anställda.
Håller inte riktigt med. Intern information har alltid brister. Frågan är mer hur mycket man bommar. Gäller att hålla det på så låg nivå som möjligt.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Moped Express Radexi 1956, fossil
Nimbus 21 DC, akrylat bensin
6,2 kWp solenergi
Skriv svar