Re: Model 3 spotting
Postat: 13 jul 2017 21:15
Man kan ju hoppasJerker skrev:Det ser ut som att de tillverkar fler än 30 bilar denna månad:

Man kan ju hoppasJerker skrev:Det ser ut som att de tillverkar fler än 30 bilar denna månad:
Det där är nog en av de tidiga testbilarna som de bestämt sig för att smälla. Rutorna är ju nere.Jerker skrev:Det ser ut som att de tillverkar fler än 30 bilar denna månad:
Sätter dom en krockdocka i bilen och skickar iväg den på egen hand till test företaget?Surfaren skrev:Det där är nog en av de tidiga testbilarna som de bestämt sig för att smälla. Rutorna är ju nere.Jerker skrev:Det ser ut som att de tillverkar fler än 30 bilar denna månad:
Självklart! Bilen är ju utrustad med AP2!Pontus skrev:Sätter dom en krockdocka i bilen och skickar iväg den på egen hand till test företaget?Surfaren skrev:Det där är nog en av de tidiga testbilarna som de bestämt sig för att smälla. Rutorna är ju nere.Jerker skrev:Det ser ut som att de tillverkar fler än 30 bilar denna månad:
Med tanke på hur bra AP2 är i dagsläget så finns det stor risk att krocktestet blir avklarat redan på vägen dit.Jerker skrev:Självklart! Bilen är ju utrustad med AP2!Pontus skrev:Sätter dom en krockdocka i bilen och skickar iväg den på egen hand till test företaget?
Smart! Billigare så!Surfaren skrev:Med tanke på hur bra AP2 är i dagsläget så finns det stor risk att krocktestet blir avklarat redan på vägen dit.Jerker skrev:Självklart! Bilen är ju utrustad med AP2!Pontus skrev:Sätter dom en krockdocka i bilen och skickar iväg den på egen hand till test företaget?
Specialleverans till HerrX?Jerker skrev:Det ser ut som att de tillverkar fler än 30 bilar denna månad:
Är det bara jag som reagerade på "shopping"-kassarna i baksätet?12man skrev:partypooper men är det inte mycket mer såna gula tejper på en krocktest bil?
köra/kört vibrationstest?
edit hänger ut en sladd under framlyktan
edit 2 ingen "kamera" i b stolpen => äldre bil
Det kanske inte är en kraschtestbil, utan de kanske testar väghållning eller hur mycket den kränger eller något vid maxlast på en slalombana eller undermanöver t ex. Klistermärkena gör det lättare att analysera en film av detta.Bjelke skrev:Är det bara jag som reagerade på "shopping"-kassarna i baksätet?12man skrev:partypooper men är det inte mycket mer såna gula tejper på en krocktest bil?
köra/kört vibrationstest?
edit hänger ut en sladd under framlyktan
edit 2 ingen "kamera" i b stolpen => äldre bil
Är det oxo nåt som används vid krocktester (testa bältena men utan docka?)
En ny sorts lågpris-airbags?
Tror de testar AP. Har satt på märkena för de vet att det är stor risk för kraschbylund skrev:Det kanske inte är en kraschtestbil, utan de kanske testar väghållning eller hur mycket den kränger eller något vid maxlast på en slalombana eller undermanöver t ex. Klistermärkena gör det lättare att analysera en film av detta.Bjelke skrev:Är det bara jag som reagerade på "shopping"-kassarna i baksätet?12man skrev:partypooper men är det inte mycket mer såna gula tejper på en krocktest bil?
köra/kört vibrationstest?
edit hänger ut en sladd under framlyktan
edit 2 ingen "kamera" i b stolpen => äldre bil
Är det oxo nåt som används vid krocktester (testa bältena men utan docka?)
En ny sorts lågpris-airbags?
+1Laban skrev:Pearl white ? Fasansfullt snygg måste jag säga.
Det hoppas inte jag, då får inte mina 7 bokstäver plats12man skrev:tänk om tesla kunde fixa liten skylt fram i sverige
Kan man ens bli typgodkänd med så liten plats för främre registreringsskylt att den mindre varianten krävs? Det är väl mest privatimporterade USA-bilar som får detta då bilen inte har plats för fullstor skylt?Surfaren skrev:Det hoppas inte jag, då får inte mina 7 bokstäver plats12man skrev:tänk om tesla kunde fixa liten skylt fram i sverige