tobias_rullar skrev:Jag hade tänkt köpa mindre vinterhjul och se hur dom känns mot dessa 20". Samtidigt tycker jag dessa fälgar är snygga.Herminator skrev:Har också valt vit med bara 19" sportfälgar, nog att köra 19" på vinterfälgen sen leta efter nått liknande du har att sätta på sommardäckenTänkte även tona till bakrutorna också för att fortsätta med dom svarta detaljerna, något du funderat på? Av nyfikenhet, vad vart det mer som behövdes åtgärdas? Ska hämta om någon vecka så man vill ju vara förberedd.
Ja det blev en liten lista:
Lyftpunkterna
Ena DRL-ljuset lyser inte.
Rejäl lackskada på insidan av en dörr där färgen är bortskrapad.
Backluckan behöver ljusteras.
Dörrhandtag på bakdörrarna behöver justeras ut lite.
Passagerardörren behöver justeras in lite.
Plastbit vid högerbackspegel sitter lite löst.
Smutsfläck på vänster b-stolpe.
Där tycker vi olika. En ny bil är en ny bil och jag förväntar mig en 100% felfri bil vid leverans.OfarligTesla skrev:Det är lyftpunkter, de är använda vilket jag menar inte är konstigt. Du kan nog hitta märken på diverse justeringsskruvar som indikerar att de använts också.
Jag håller med dig i stort, en ny bil ska vara en ny bil, men jag kan leva med att lyftpunkterna är använda, de syns inte, är byggda för det och begränsar inte funktionen på något sätt, jag har svårare för panelpassning, lack och annat visuellt som skapar ett helhetsintryck, och/eller inverkar på funktion/ljudnivå.
Vad sa dom till dig angående handtagen? Killen som jag pratade med hävdade att det inte gick att justera.