Man blir ju lite sugen på en Y, känns ju verkligen som "next gen", undrar hur mycket man skulle sakna X-features som automatiska dörrar etc?
Man vänjer ju sig snabbt med dom, varje gång jag sätter mig i en annan Tesla så blir jag lika förvånad när dörren inte stängs när jag trycker på bromsen
/fth
Modell x kommer nog vara en unik bil och ingen ny modell kommer ha lika mycket teknik som denna på bra länge så njut av den..
Ja detta är vad jag tror.
Intressant att det är samma stomme i SX3Y.
Körde en S häromdan, dom sätena är mkt trängre särskilt för skuldrorna märkte jag. Fick inte riktigt plats.
Lite udda att de mindre modellerna har rymligare säten.
summa summarum. Jag är imponerad av Y, Monro är imponerad av Y , ALLA är imponerad av Y.
De ev barnsjukdomarna som framkom tror jag kommer lösa sig snart, ex den högljudda komperessorn. (som mandy sa att de skall inte låta så, det är bara att fara in och be dem åtgärda det)
Måleriet kommer ordna sig när tyskarna får igång fabriken.
summa summarum. Jag är imponerad av Y, Monro är imponerad av Y , ALLA är imponerad av Y.
De ev barnsjukdomarna som framkom tror jag kommer lösa sig snart, ex den högljudda komperessorn. (som mandy sa att de skall inte låta så, det är bara att fara in och be dem åtgärda det)
Måleriet kommer ordna sig när tyskarna får igång fabriken.
Intressant blir ju också vilka batterier som Tyskbyggda Y får.
Superbilliga kinabatterier? Räckvidd ca 40 mil.
Standard 75kWh batterier. Räckvidd ca 50 mil.
Maxwells superbatterier som ger en räckvidd på 80-90 mil?
Titanium S75D, svarta NG, svart alcantara, autopilot 2.0, air suspension
Man kan ju inte låta bli att bli imponerad. På 10 års tid så har Tesla gått från att ha varit bland de sämsta på karossbygge till att revolutionera hur en bil byggs. Munro har ju gått från att vara en av Teslas värsta kritiker ( till att vara imponerad av (nästan) allt de gör.
Man kan ju inte låta bli att bli imponerad. På 10 års tid så har Tesla gått från att ha varit bland de sämsta på karossbygge till att revolutionera hur en bil byggs. Munro har ju gått från att vara en av Teslas värsta kritiker ( till att vara imponerad av (nästan) allt de gör.
Sen äger han(åtminstone ägde) aktier i Tesla också, så det finns definitivt lite extra incitament för honom att vara imponerad av allt Tesla gör.