Sida 1 av 1

How was your "virtual" service appointment.

Postat: 18 apr 2019 23:35
av Monark1954
Fick ett mejl från tesla om hur jag upplever senaste servicen. Det stod om vanligt, How was your service appointment?

Filbyte fungerade inte och värme gick ej fjärrstyra eller lämna på. Telefonsupporten felsökte och trodde det var fel på någon sensor så jag behövde kontakta service center vilket jag gjorde.
Tänker att nu har de stängt min felanmälan utan åtgärd för jag har ju inte åkt 65 mil enkel väg till någon garantiservice.

Upptäcker helt plötsligt att bilen fungerar annorlunda vid filbyte. Provar att blinka och så byter bilen fil som det är tänk.
Testar sen värmen. Nu fungerar det att starta via appen.

Så jag har fått en virituell service. Man har fjärreparerat programmet och kanske ändrat på någon givare helt utan att jag behöver besöka verkstad eller att verkstaden fysiskt besöker mej.

Vid dessa tillfällen är livet underbart som Tesla ägare med än så länge långt från service.

Re: How was your "virtual" service appointment.

Postat: 19 apr 2019 07:43
av Hebbe
Strålande med internet och Tesla :P