Ja tanken med leafen är ju att den får bli andrabil för den räcker gott o väl till o från jobbet resorna.zyax skrev:Samma här.Bjelke skrev:Så körde vi ett par år också, en Tesla och behöll LeafenDaven skrev:Förhoppningsvis får leafen vara kvar och Model y får ersätt sambons Honda fossil suv. I dagsläget så är leafen bilen som används mest men av förståeliga själ så används den inte vid längre resor.Zalman3 skrev:Från Nissan Leaf 24kWh till en Tesla modell Y.Daven skrev:Nu precis la jag en beställning på en Model Y.
Röd, lr rwd med 5 säten och aero hjul. Enda tillvalet är färgen som jag tycker verkar klockren på karossen, nu är budgeten tänjd till gränsen men men man lever bara en gång
Får se om jag ändrar hjulen alla filmer o bilder som cirkulerar visar ju andra modeller än de som visas i designstudion, de är ju från Model 3.
Är väldigt förväntansfull och hoppas att det går som planerat dock är det ett måste med krok så jag hoppas dom levereras med det, men det lär väll märkas innan min är tillgänglig för leverans.
Hoppas nu drömmen om en tesla går i uppfyllelse räknar med att uppgraderingen från dagens leaf 24 blir avsevärd
Vilket lyft!
Funkade riktigt bra faktiskt
Det var ju det som va meningen från början med leafen men det funkade för bra med elbil så därför går den mest mil hemma i nuläget. Fossil härken undviker jag helst