Någon mer som blivit bestulen på premium connectivity??
Postat: 04 okt 2022 22:03
Köpte en P85D 2015 med premium connectivity i våras.
I somras fick jag plötsligt ett mail att min provperiod på premium connect skulle gå ut.
Kontaktade tesla och fick till svar att det var fel men att de inte kunde rätta till det då bilen stod på verkstan i 6 veckor just då.
När jag sedan fick tillbaka den och kontaktar Tesla får jag alla möjliga svar om att det inte gäller min bil. Jag har lusläst och skickat in texterna till Tesla där det står att jag har Premium Connectivity for life men dom bara skriver tillbaka att det inte gäller mig.
Vad ska man göra??
I somras fick jag plötsligt ett mail att min provperiod på premium connect skulle gå ut.
Kontaktade tesla och fick till svar att det var fel men att de inte kunde rätta till det då bilen stod på verkstan i 6 veckor just då.
När jag sedan fick tillbaka den och kontaktar Tesla får jag alla möjliga svar om att det inte gäller min bil. Jag har lusläst och skickat in texterna till Tesla där det står att jag har Premium Connectivity for life men dom bara skriver tillbaka att det inte gäller mig.
Vad ska man göra??