Tesla MYLR, AWD, Endast 179 mil, TILLFÄLLE!

Här säljer du bilar

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Speed
Teslaägare
Inlägg: 6
Blev medlem: 13 mar 2016 18:41
Ort: Lund

Tesla MYLR, AWD, Endast 179 mil, TILLFÄLLE!

Inlägg av Speed »

Hej!

På grund av familjens förändrade bilkörningsbehov så säljer vi nu vår pärla, en Tesla Modell Y LR i absolut nyskick!

Nedan följer en kort beskrivning på bilen:

* 2023–10

* Svensksåld ny av Tesla Motor till mig och med alla garantier gällande

* Bilen tillverkad hos Tesla i Berlin

* Long Range batteriet

* Dual motor – AWD, fyrhjulsdrift

* 19” Geminifälgar

* Dragkrok, oanvänd

* Färg: Den nya Quicksilver metallic

* Interiör: Svart och vit klädsel inkluderat en keramisk klädselbehandling

* Femsitsig

+ All övrig standardutrustning

* Vinterdäck finns ej

Bilen har körts mycket sparsamt under vintern och då endast nöjesturer i solsken och torrt väglag.

Ej heller har den varit ute på några saltade vägar eller grusvägar.

Den har varit parkerad i varmgarage (10–12 grader) och batteriet har kontinuerligt hållits underhållsladdat.

Bilen är i nyskick och bilder som styrker detta finns.

Total körsträcka sedan ny är endast, 179 mil

Bilens nuvarande nypris från Tesla, inkl. ovanstående utrustning är: 667 170: -

Bilen är nu till försäljning till högstbjudande över 540 000:-
Fri prövningsrätt

Svara gärna direkt till min signatur

Med vänlig hälsning, Jan
IMG_0144.jpeg
teslaponken
Inlägg: 426
Blev medlem: 24 okt 2021 14:25

Re: Tesla MYLR, AWD, Endast 179 mil, TILLFÄLLE!

Inlägg av teslaponken »

Äntligen någon som sätter rimligt pris.

Tror du får iväg för strax över 500'.
Tack för att du normaliserar marknaden igen.
MY LR -21 [såld för 446K]
MS P -20
Användarvisningsbild
Speed
Teslaägare
Inlägg: 6
Blev medlem: 13 mar 2016 18:41
Ort: Lund

Re: Tesla MYLR, AWD, Endast 179 mil, TILLFÄLLE!

Inlägg av Speed »

...ja, jag tyckte att det var ett vettigt pris för en fin bil men det blir alltid dyrt och svider lite när man som första köpare blir tvungen att lägga om sina planer och sälja alldeles för tidigt.

Hur som helst så borde det iallafall vara intressant för den som kan passa på tillfället och köpa en MYLR till dessa pengar. Denne kan nog köra något år eller så utan särskillt stort värdetapp på sin bilinvestering. Bilen är ju nere nu i ett pris som motsvarar vad en MY bakhjulsdriven, Standard Range kostar.

Hälsningar, Jan
Användarvisningsbild
Tellus
Teslaägare
Inlägg: 3629
Blev medlem: 04 dec 2018 09:07
Ort: Nerike
Referralkod: ts.la/magnus93984

Re: Tesla MYLR, AWD, Endast 179 mil, TILLFÄLLE!

Inlägg av Tellus »

Hej

Kolla med frimor som köper bilar, annonsera på blocket eller annonsera med till exempel blipp.se
Bra annonstext, bara att klistra in på blocket.
Svara ej på mailtrollen som vill pruta, man märker rätt snabbt vilka spekulanter som är seriösa.

Tror ni kan få begärt pris, ha inte för bråttom och akta er för att gå med på skambud.
Här är ingen bra plats för att få rätt betalt, för litet utbud på spekulanter.

Återkom gärna om hur det gick.
Model 3 P+ -19
Model Y LR -22
Model S Pläd -23
SigenStor (14,8kWp)
Model 3 sr+ (såld), MYP (såld)
Klimatkompenserar med
SLK55AMG
740TurboIntercooler
Användarvisningsbild
Verdi_
Teslaägare
Inlägg: 1039
Blev medlem: 23 okt 2023 13:49

Re: Tesla MYLR, AWD, Endast 179 mil, TILLFÄLLE!

Inlägg av Verdi_ »

Borde väl gå att få närmare 600'? Eller missar jag nåt?
Användarvisningsbild
Legato
Teslaägare
Inlägg: 10327
Blev medlem: 10 dec 2016 21:33
Ort: Tyresö

Re: Tesla MYLR, AWD, Endast 179 mil, TILLFÄLLE!

Inlägg av Legato »

Tellus skrev: 12 mar 2024 22:30
Hej

Kolla med frimor som köper bilar, annonsera på blocket eller annonsera med till exempel blipp.se
Bra annonstext, bara att klistra in på blocket.
Svara ej på mailtrollen som vill pruta, man märker rätt snabbt vilka spekulanter som är seriösa.

Tror ni kan få begärt pris, ha inte för bråttom och akta er för att gå med på skambud.
Här är ingen bra plats för att få rätt betalt, för litet utbud på spekulanter.

Återkom gärna om hur det gick.
Instämmer helt. Med det priset behövs ingen prutning. Skulle personligen börjat aningen högre. Nära 540k bör du i värsta fall tom kunna få från handlare.

Forumet är dock, precis som Tellus skriver, helt fel plats att sälja.
Ägt ca 30 elbilar genom åren varav nära 20 Teslor.

Bilar som just nu används:
RS E-Tron GT - 2022
I-Pace SE - 2020
Model 3 LR - 2021
e-Expert - 2021
Användarvisningsbild
Speed
Teslaägare
Inlägg: 6
Blev medlem: 13 mar 2016 18:41
Ort: Lund

Re: Tesla MYLR, AWD, Endast 179 mil, TILLFÄLLE!

Inlägg av Speed »

....tack ska ni ha för alla tips och uppmuntran!
Jag förstår nu att jag måste gå ut i "djungeln" och annonsera där.

Vi får se vad det kan bli för resultat av det denna gång.
Förhoppningsvis finns det någon trevlig person som vill och kan köpa en fin bil utan för mycket krångel och konstigheter.

Hälsningar, Jan
Användarvisningsbild
frippe
Teslaägare
Inlägg: 2248
Blev medlem: 16 aug 2017 08:16

Re: Tesla MYLR, AWD, Endast 179 mil, TILLFÄLLE!

Inlägg av frippe »

Speed skrev: 13 mar 2024 06:13
....tack ska ni ha för alla tips och uppmuntran!
Jag förstår nu att jag måste gå ut i "djungeln" och annonsera där.

Vi får se vad det kan bli för resultat av det denna gång.
Förhoppningsvis finns det någon trevlig person som vill och kan köpa en fin bil utan för mycket krångel och konstigheter.

Hälsningar, Jan
Jag hade börjat med att kontakta Carla eller liknande som köper in bilar. Åtminstone för att se vad de kan tänkas bjuda på den. De var väldigt smidiga att ha att göra med, tyckte det var värt en liten kostnad att slippa däcksparkare och liknande när vi sålde. Men visst, ska man dra ut sista kronan i affären är det kanske inte värt det.
Model Y LR.
Model S70D
Användarvisningsbild
Jaegaern
Teslaägare
Inlägg: 774
Blev medlem: 22 jul 2021 10:37

Re: Tesla MYLR, AWD, Endast 179 mil, TILLFÄLLE!

Inlägg av Jaegaern »

Alltså jag fick erbjudande om 540 från Riddermarks i höstas för min 21 Y LR, vit/svart. Då var den utan dragkrok.

Att du inte skulle få 540 för din med silverfärg, vit klädsel skulle vara bortom mitt förstånd iaf. Du borde få 600K.
Model Y LR vit/svart 2021
Model 3 RWD blå/svart 2022

Köp det mest uppenbara tillbehöret Tesla glömde till model Y https://etsy.me/3jlFpbV

Beställa lastgaller till grossistpris? Se mer här viewtopic.php?p=717298#p717298
Användarvisningsbild
EnzoF1
Teslaägare
Inlägg: 27
Blev medlem: 02 apr 2021 15:00

Re: Tesla MYLR, AWD, Endast 179 mil, TILLFÄLLE!

Inlägg av EnzoF1 »

Fast du får inte 540 för
En 21a idag?
Skulle de bjuda 600 för en nästan ny och sätta ut den för 630-640 när man kan köpa en ny med ränterabatt?
Jag tror 540 är ett ganska realistiskt pris faktiskt för en privatförsäljning just pga kampanjen med ränterabatt.
Många lever nog kvar i fantasipriserna som gällde bara för något halvår sedan

Kolla vad Carla t ex tar för 22or med EAP, metallic, 20 tums sommar och 19 tums originalvinter. Vi pratar 520-530.
Användarvisningsbild
Speed
Teslaägare
Inlägg: 6
Blev medlem: 13 mar 2016 18:41
Ort: Lund

Re: Tesla MYLR, AWD, Endast 179 mil, TILLFÄLLE!

Inlägg av Speed »

Hej igen!

Nu är bilen såld, för 500 till handlare. Ja, jag vet det är ett alldeles för lågt pris men:
Jag kan konstatera att det var mycket opsykologiskt av mig att gå ut och försöka konkurrera just nu med Teslas egen kampanj. Kampanjen innebar att jag hade inte mycket till uppsida att komma med. De flesta som hörde av sig och som var intresserade hade inte pengarna och jag hade ingen finansieringslösning.

En annan kunskap jag fick var att flera av de handlare jag talade med nu hade ett inköpsstopp, eller snart skulle införa det, på alla elbilar!?. Alltså inte bara på vissa märken utan alla?! Det lät ungefär så här: "Återkom gärna efter sommaren så får vi se om vi är intresserade då". Skälet till stoppet var antingen beroende av för stora lager eller beroende på att de inte kunde/vågade sätta pris på sina egna, eller deras partners, finansieringslösningar, typ hur mycket är bilen värd om tre till fem år. Vilket restvärde kan man tänka sig då? Detta har ju inte heller blivit enklare när nybilspriserna åker upp och ner utan förvarning. När jag fick ett pris från några stycken handlare så var det samma siffra från dem. Jag valde Carla - detta då jag, och bekanta till mig, haft bra erfarenheter av dem tidigare. Ni skall ha stort tack för ert visade intresse med goda tips och råd.
En sista reflexion: Det kanske verkligen är köparens marknad nu ( alltså gällande 2:a handsmarknaden) och några månader framåt?? Skall också bli intressant att se hur Teslas kv1 siffror i Sverige ser ut jämfört med de övriga elbilsmärkena. Har Mobility Sweden haft rätt ang. sina rop om försäljningskris på elbilsmarknaden? Undrar om åtminstone inte Tesla lyckats stå emot ganska bra trots att de bland annat haft stopp två gånger (2+1,5 vecka) i Berlin. Hälsningar, Jan
Piggelin
Inlägg: 596
Blev medlem: 08 maj 2022 08:16

Re: Tesla MYLR, AWD, Endast 179 mil, TILLFÄLLE!

Inlägg av Piggelin »

Ja elbilar är på väg mot en rejäl andrahandsvärdeskollaps.
Användarvisningsbild
pejvic
Teslaägare
Inlägg: 1978
Blev medlem: 29 jan 2018 14:55
Ort: Sthlm
Referralkod: ts.la/torbjrn74421

Re: Tesla MYLR, AWD, Endast 179 mil, TILLFÄLLE!

Inlägg av pejvic »

Wow, helt galet. Hade du den på blocket ens?
(det är ju lite som att sätta upp en lapp på ICA att annonsera här..
Det är ändå sjukt att ingen i forumet nappade på en 23a Quicksilver helt ny för 500.000:-

Helt klart årets Teslaaffär. Innan året knappt börjat.
Haft alla 3/Y
Användarvisningsbild
Sofie
Teslaägare
Inlägg: 596
Blev medlem: 05 mar 2014 05:42
Ort: Örebro

Re: Tesla MYLR, AWD, Endast 179 mil, TILLFÄLLE!

Inlägg av Sofie »

Speed skrev: 15 mar 2024 18:48
Hej igen!

Nu är bilen såld, för 500 till handlare. Ja, jag vet det är ett alldeles för lågt pris men:
Jag kan konstatera att det var mycket opsykologiskt av mig att gå ut och försöka konkurrera just nu med Teslas egen kampanj. Kampanjen innebar att jag hade inte mycket till uppsida att komma med. De flesta som hörde av sig och som var intresserade hade inte pengarna och jag hade ingen finansieringslösning.

En annan kunskap jag fick var att flera av de handlare jag talade med nu hade ett inköpsstopp, eller snart skulle införa det, på alla elbilar!?. Alltså inte bara på vissa märken utan alla?! Det lät ungefär så här: "Återkom gärna efter sommaren så får vi se om vi är intresserade då". Skälet till stoppet var antingen beroende av för stora lager eller beroende på att de inte kunde/vågade sätta pris på sina egna, eller deras partners, finansieringslösningar, typ hur mycket är bilen värd om tre till fem år. Vilket restvärde kan man tänka sig då? Detta har ju inte heller blivit enklare när nybilspriserna åker upp och ner utan förvarning. När jag fick ett pris från några stycken handlare så var det samma siffra från dem. Jag valde Carla - detta då jag, och bekanta till mig, haft bra erfarenheter av dem tidigare. Ni skall ha stort tack för ert visade intresse med goda tips och råd.
En sista reflexion: Det kanske verkligen är köparens marknad nu ( alltså gällande 2:a handsmarknaden) och några månader framåt?? Skall också bli intressant att se hur Teslas kv1 siffror i Sverige ser ut jämfört med de övriga elbilsmärkena. Har Mobility Sweden haft rätt ang. sina rop om försäljningskris på elbilsmarknaden? Undrar om åtminstone inte Tesla lyckats stå emot ganska bra trots att de bland annat haft stopp två gånger (2+1,5 vecka) i Berlin. Hälsningar, Jan
Var min önskan om att köpa bilen för 540" insänd för sent? Fick aldrig något svar.
Användarvisningsbild
ergo
Teslaägare
Inlägg: 54
Blev medlem: 17 dec 2018 11:02

Re: Tesla MYLR, AWD, Endast 179 mil, TILLFÄLLE!

Inlägg av ergo »

Verkar skumt detta. Jag köpte en exakt likadan ny för ert par veckor sedan för närmre 700 (iofs inkl vinterhjul och 20") . Hade denna varit på marknaden då hade jag utan vidare gett närmre 600. Varför ge bort den för 500?
Y LR '24
S LR '20 (såld)
3 LR '19 (såld)
Användarvisningsbild
pejvic
Teslaägare
Inlägg: 1978
Blev medlem: 29 jan 2018 14:55
Ort: Sthlm
Referralkod: ts.la/torbjrn74421

Re: Tesla MYLR, AWD, Endast 179 mil, TILLFÄLLE!

Inlägg av pejvic »

Aha nu fattar jag. Det är en bluff.....
Skum grej att skämta om....
Haft alla 3/Y
Användarvisningsbild
Jaegaern
Teslaägare
Inlägg: 774
Blev medlem: 22 jul 2021 10:37

Re: Tesla MYLR, AWD, Endast 179 mil, TILLFÄLLE!

Inlägg av Jaegaern »

EnzoF1 skrev: 13 mar 2024 10:11
Fast du får inte 540 för
En 21a idag?
Skulle de bjuda 600 för en nästan ny och sätta ut den för 630-640 när man kan köpa en ny med ränterabatt?
Jag tror 540 är ett ganska realistiskt pris faktiskt för en privatförsäljning just pga kampanjen med ränterabatt.
Många lever nog kvar i fantasipriserna som gällde bara för något halvår sedan

Kolla vad Carla t ex tar för 22or med EAP, metallic, 20 tums sommar och 19 tums originalvinter. Vi pratar 520-530.
Nej absolut. Men min bil har inga tillval. OP har ju färg och klädsel.
Model Y LR vit/svart 2021
Model 3 RWD blå/svart 2022

Köp det mest uppenbara tillbehöret Tesla glömde till model Y https://etsy.me/3jlFpbV

Beställa lastgaller till grossistpris? Se mer här viewtopic.php?p=717298#p717298
Användarvisningsbild
Jaegaern
Teslaägare
Inlägg: 774
Blev medlem: 22 jul 2021 10:37

Re: Tesla MYLR, AWD, Endast 179 mil, TILLFÄLLE!

Inlägg av Jaegaern »

ergo skrev: 15 mar 2024 21:24
Verkar skumt detta. Jag köpte en exakt likadan ny för ert par veckor sedan för närmre 700 (iofs inkl vinterhjul och 20") . Hade denna varit på marknaden då hade jag utan vidare gett närmre 600. Varför ge bort den för 500?
Precis min tanke!
Model Y LR vit/svart 2021
Model 3 RWD blå/svart 2022

Köp det mest uppenbara tillbehöret Tesla glömde till model Y https://etsy.me/3jlFpbV

Beställa lastgaller till grossistpris? Se mer här viewtopic.php?p=717298#p717298
Användarvisningsbild
Jaegaern
Teslaägare
Inlägg: 774
Blev medlem: 22 jul 2021 10:37

Re: Tesla MYLR, AWD, Endast 179 mil, TILLFÄLLE!

Inlägg av Jaegaern »

pejvic skrev: 15 mar 2024 22:29
Aha nu fattar jag. Det är en bluff.....
Skum grej att skämta om....
💀
Model Y LR vit/svart 2021
Model 3 RWD blå/svart 2022

Köp det mest uppenbara tillbehöret Tesla glömde till model Y https://etsy.me/3jlFpbV

Beställa lastgaller till grossistpris? Se mer här viewtopic.php?p=717298#p717298
OvePaHornet
Inlägg: 213
Blev medlem: 20 okt 2021 07:16

Re: Tesla MYLR, AWD, Endast 179 mil, TILLFÄLLE!

Inlägg av OvePaHornet »

Speed skrev: 15 mar 2024 18:48
Hej igen!

Nu är bilen såld, för 500 till handlare. Ja, jag vet det är ett alldeles för lågt pris men:
Jag kan konstatera att det var mycket opsykologiskt av mig att gå ut och försöka konkurrera just nu med Teslas egen kampanj. Kampanjen innebar att jag hade inte mycket till uppsida att komma med. De flesta som hörde av sig och som var intresserade hade inte pengarna och jag hade ingen finansieringslösning.

En annan kunskap jag fick var att flera av de handlare jag talade med nu hade ett inköpsstopp, eller snart skulle införa det, på alla elbilar!?. Alltså inte bara på vissa märken utan alla?! Det lät ungefär så här: "Återkom gärna efter sommaren så får vi se om vi är intresserade då". Skälet till stoppet var antingen beroende av för stora lager eller beroende på att de inte kunde/vågade sätta pris på sina egna, eller deras partners, finansieringslösningar, typ hur mycket är bilen värd om tre till fem år. Vilket restvärde kan man tänka sig då? Detta har ju inte heller blivit enklare när nybilspriserna åker upp och ner utan förvarning. När jag fick ett pris från några stycken handlare så var det samma siffra från dem. Jag valde Carla - detta då jag, och bekanta till mig, haft bra erfarenheter av dem tidigare. Ni skall ha stort tack för ert visade intresse med goda tips och råd.
En sista reflexion: Det kanske verkligen är köparens marknad nu ( alltså gällande 2:a handsmarknaden) och några månader framåt?? Skall också bli intressant att se hur Teslas kv1 siffror i Sverige ser ut jämfört med de övriga elbilsmärkena. Har Mobility Sweden haft rätt ang. sina rop om försäljningskris på elbilsmarknaden? Undrar om åtminstone inte Tesla lyckats stå emot ganska bra trots att de bland annat haft stopp två gånger (2+1,5 vecka) i Berlin. Hälsningar, Jan
Sålde min EV6a för ett tag sedan jag med, exakt samma uppfattning från mig. Handlarna vill INTE ha fler bilar i lager vilket leder till ”skampris”.
Användarvisningsbild
Tellus
Teslaägare
Inlägg: 3629
Blev medlem: 04 dec 2018 09:07
Ort: Nerike
Referralkod: ts.la/magnus93984

Re: Tesla MYLR, AWD, Endast 179 mil, TILLFÄLLE!

Inlägg av Tellus »

Alltså någon med agenda som har dubbla konton som är trådskapare?
Model 3 P+ -19
Model Y LR -22
Model S Pläd -23
SigenStor (14,8kWp)
Model 3 sr+ (såld), MYP (såld)
Klimatkompenserar med
SLK55AMG
740TurboIntercooler
Användarvisningsbild
Nicke Nyfiken
Teslaägare
Inlägg: 5313
Blev medlem: 13 sep 2015 20:47

Re: Tesla MYLR, AWD, Endast 179 mil, TILLFÄLLE!

Inlägg av Nicke Nyfiken »

Tellus skrev: 16 mar 2024 09:20
Alltså någon med agenda som har dubbla konton som är trådskapare?
Knappast, det skulle vara lite väl framsynt att starta konto här för att sedan vänta i 8 år innan man börja trolla om en bilförsäljning. Dessutom stämmer orten som kontohavaren uppgett i sin profil, med var bilden på bilen är tagen. Så jag tror det är genuint.

Det är bara någon som haft otur och gjort en riktigt dålig bilaffär. Värdetapp på nästan 1000:kr milen. :shock:
Model Y P
Model S P
Model S P
Användarvisningsbild
Tellus
Teslaägare
Inlägg: 3629
Blev medlem: 04 dec 2018 09:07
Ort: Nerike
Referralkod: ts.la/magnus93984

Re: Tesla MYLR, AWD, Endast 179 mil, TILLFÄLLE!

Inlägg av Tellus »

Nicke Nyfiken skrev: 16 mar 2024 20:59
Tellus skrev: 16 mar 2024 09:20
Alltså någon med agenda som har dubbla konton som är trådskapare?
Knappast, det skulle vara lite väl framsynt att starta konto här för att sedan vänta i 8 år innan man börja trolla om en bilförsäljning. Dessutom stämmer orten som kontohavaren uppgett i sin profil, med var bilden på bilen är tagen. Så jag tror det är genuint.

Det är bara någon som haft otur och gjort en riktigt dålig bilaffär. Värdetapp på nästan 1000:kr milen. :shock:
Okej.

Ja, man kunde fått mer om den kommit ut på marknaden, ca 50000kr till. Gissar den kommer ut för 560-580 hos handlaren.
Model 3 P+ -19
Model Y LR -22
Model S Pläd -23
SigenStor (14,8kWp)
Model 3 sr+ (såld), MYP (såld)
Klimatkompenserar med
SLK55AMG
740TurboIntercooler
Användarvisningsbild
Legato
Teslaägare
Inlägg: 10327
Blev medlem: 10 dec 2016 21:33
Ort: Tyresö

Re: Tesla MYLR, AWD, Endast 179 mil, TILLFÄLLE!

Inlägg av Legato »

Nicke Nyfiken skrev: 16 mar 2024 20:59
Tellus skrev: 16 mar 2024 09:20
Alltså någon med agenda som har dubbla konton som är trådskapare?
Knappast, det skulle vara lite väl framsynt att starta konto här för att sedan vänta i 8 år innan man börja trolla om en bilförsäljning. Dessutom stämmer orten som kontohavaren uppgett i sin profil, med var bilden på bilen är tagen. Så jag tror det är genuint.

Det är bara någon som haft otur och gjort en riktigt dålig bilaffär. Värdetapp på nästan 1000:kr milen. :shock:
Genuint tror jag absolut att det är, men otur håller jag inte med om. Prisbilden som diskuterats i tråden är korrekt imo, väljer man då att sälja till ett långt lägre pris så är det inte otur. Men givetvis hade det varit ett rejält värdetapp även vid korrekt pris.
Ägt ca 30 elbilar genom åren varav nära 20 Teslor.

Bilar som just nu används:
RS E-Tron GT - 2022
I-Pace SE - 2020
Model 3 LR - 2021
e-Expert - 2021
Användarvisningsbild
Nicke Nyfiken
Teslaägare
Inlägg: 5313
Blev medlem: 13 sep 2015 20:47

Re: Tesla MYLR, AWD, Endast 179 mil, TILLFÄLLE!

Inlägg av Nicke Nyfiken »

Legato skrev: 16 mar 2024 23:16
Nicke Nyfiken skrev: 16 mar 2024 20:59
Tellus skrev: 16 mar 2024 09:20
Alltså någon med agenda som har dubbla konton som är trådskapare?
Knappast, det skulle vara lite väl framsynt att starta konto här för att sedan vänta i 8 år innan man börja trolla om en bilförsäljning. Dessutom stämmer orten som kontohavaren uppgett i sin profil, med var bilden på bilen är tagen. Så jag tror det är genuint.

Det är bara någon som haft otur och gjort en riktigt dålig bilaffär. Värdetapp på nästan 1000:kr milen. :shock:
Genuint tror jag absolut att det är, men otur håller jag inte med om. Prisbilden som diskuterats i tråden är korrekt imo, väljer man då att sälja till ett långt lägre pris så är det inte otur. Men givetvis hade det varit ett rejält värdetapp även vid korrekt pris.
Man får läsa in vad man vill i "haft otur" ;)
Model Y P
Model S P
Model S P
Skriv svar