Kom för några månader sedanHonkan skrev:Den här funktionen med att kunna öppna dörren från appen när kommer den i Sverige ??
Senaste version 2024.8
Moderator: Redaktion
- Tellus
- Teslaägare
- Inlägg: 3625
- Blev medlem: 04 dec 2018 09:07
- Ort: Nerike
- Referralkod: ts.la/magnus93984
Re: Senaste version 2022.44
Model 3 P+ -19
Model Y LR -22
Model S Pläd -23
SigenStor (14,8kWp)
Model 3 sr+ (såld), MYP (såld)
Klimatkompenserar med
SLK55AMG
740TurboIntercooler
Model Y LR -22
Model S Pläd -23
SigenStor (14,8kWp)
Model 3 sr+ (såld), MYP (såld)
Klimatkompenserar med
SLK55AMG
740TurboIntercooler
- Tellus
- Teslaägare
- Inlägg: 3625
- Blev medlem: 04 dec 2018 09:07
- Ort: Nerike
- Referralkod: ts.la/magnus93984
Re: Senaste version 2022.44
Var det inte att man kunde välja vart luften skulle komma manuellt, men fläkthastigheten stannade kvar i auto?martinot skrev:Det fick jag med en uppdatering redan i våras/somras.Imolarot skrev:Samma här, rör aldrig min klimatanläggning utan mer kanske justerar temperaturen lite för sommaren resp vintern. Det som var nytt var väl mer att man kan välja fläkthastighet i auto utan att auto stängs av. Inget annat.
Den funktionen försvann dock för mig i en senare uppdatering
Model 3 P+ -19
Model Y LR -22
Model S Pläd -23
SigenStor (14,8kWp)
Model 3 sr+ (såld), MYP (såld)
Klimatkompenserar med
SLK55AMG
740TurboIntercooler
Model Y LR -22
Model S Pläd -23
SigenStor (14,8kWp)
Model 3 sr+ (såld), MYP (såld)
Klimatkompenserar med
SLK55AMG
740TurboIntercooler
- Marten_med_e
- Teslaägare
- Inlägg: 24
- Blev medlem: 16 feb 2022 15:33
Re: Senaste version 2022.44
Yes, men jag körde tydligen upp för Mount Everest och sen tillbaka ner, gjorde av med 16 756 589% av att köra upp men samtidigt regenererat 16 756 588% att köra tillbaka ner.larjon skrev:Antingen spökar den nya uppdateringen eller så var jag lite väl tung på foten.
Drygt 400.000% över estimerad energiåtgång
Någon annan som sett något liknande?
Tror att det är GPS höjden som busar med oss, har sett att bilen ibland tycker vi bor +200 meter under havsnivån.
Det här var på version 2022.44.2
/M
Re: Senaste version 2022.44
Hmm jag har inte fått det i appen , är det något man måste ändra ??Tellus skrev:Kom för några månader sedanHonkan skrev:Den här funktionen med att kunna öppna dörren från appen när kommer den i Sverige ??
MYP 2022
MYP 2023
BMW M4 Comp 2022
MYP 2023
BMW M4 Comp 2022
- mikebike
- Teslaägare
- Inlägg: 7559
- Blev medlem: 06 okt 2020 12:24
- Ort: Solna
- Referralkod: ts.la/mikael72656
Re: Senaste version 2022.44
Nej, men det är inte självklart hur man hittar den.Honkan skrev:Hmm jag har inte fått det i appen , är det något man måste ändra ??Tellus skrev:Kom för några månader sedanHonkan skrev:Den här funktionen med att kunna öppna dörren från appen när kommer den i Sverige ??
Håll fingret en sekund på en av de fyra symbolerna under bilen så kommer det upp fler alternativ.
Volvo PV 544 Special 1963
Tesla Model Y LR 2022. Midnight Silver.
Tesla Model Y LR 2022. Midnight Silver.
Re: Senaste version 2022.44
Tack! Är det samma logik i bilen , tänkte om man kan flytta och anpassa något ?
MYP 2022
MYP 2023
BMW M4 Comp 2022
MYP 2023
BMW M4 Comp 2022
- kenjon
- Teslaägare
- Inlägg: 1434
- Blev medlem: 30 mar 2020 09:42
- Ort: Karlskoga
- Referralkod: ts.la/kent 76750
Re: Senaste version 2022.44
Ja när du ser den kan du dra upp den till någon av platserna.
Model 3 Performance 2020 blå (såld)
Model Y LR 2021 blå
Beställt Model Y P mars 2022 blå (estimerat aug-sept 2023) Avbeställd
Bokat Cybertruck
18 kWp solceller, 35 kWh batteri
Model Y LR 2021 blå
Bokat Cybertruck
18 kWp solceller, 35 kWh batteri
Senaste version 2022.44
Säg den lycka som varar. Detta ansåg tydligen Tesla vara en bugg som skulle rättas till. Funkade i 2022.44.25 och .1 men försvann igen med 2022.44.25.2 och nu immar bilen igen, igen.Hertsh skrev:Bästa förändringen i 2022.44.25?! Att man nu kan ha A/C aktivt i autoläget. Som alla andra bilar.
Nu slipper man använda avimning (vindrutan med bacon på) varje gång man sätter sig i bilen.
Äntligen!
Model X Raven
MX LR (Raven) 2019
Re: Senaste version 2022.44
”Adjust fan speed intensity while remaining in AUTO climate by selecting between 'LO', 'MED', and 'HI' from the fan intensity selector on the climate control popup.”martinot skrev:Det fick jag med en uppdatering redan i våras/somras.Imolarot skrev:Samma här, rör aldrig min klimatanläggning utan mer kanske justerar temperaturen lite för sommaren resp vintern. Det som var nytt var väl mer att man kan välja fläkthastighet i auto utan att auto stängs av. Inget annat.
Så antingen är du beta-testare åt Tesla eller så pratar vi om olika saker…
Re: Senaste version 2022.44
Stämmer! Så var det.Tellus skrev:Var det inte att man kunde välja vart luften skulle komma manuellt, men fläkthastigheten stannade kvar i auto?martinot skrev:Det fick jag med en uppdatering redan i våras/somras.Imolarot skrev:Samma här, rör aldrig min klimatanläggning utan mer kanske justerar temperaturen lite för sommaren resp vintern. Det som var nytt var väl mer att man kan välja fläkthastighet i auto utan att auto stängs av. Inget annat.
Den funktionen försvann dock för mig i en senare uppdatering
Har den funktionen försvunnit?
Vore oerhört trist isf!
Kvar på min bil, men jag ligger å andra sidan kvar på sista versionen med radar.
M3LR
”Vi har i Sverige billig el, vi har ren el, vi har säker el, vi har kort sagt den energiförsörjning som alla andra länder skulle vilja ha. Och vårt huvudsakliga bekymmer är hur vi på kortast möjliga tid ska komma ur denna situation.” - Percy Barnevik
”Vi har i Sverige billig el, vi har ren el, vi har säker el, vi har kort sagt den energiförsörjning som alla andra länder skulle vilja ha. Och vårt huvudsakliga bekymmer är hur vi på kortast möjliga tid ska komma ur denna situation.” - Percy Barnevik
Re: Senaste version 2022.44
2022.44.25.3 introducerade en intressant bugg för mig. Varje gång jag har AP aktiverad och åker in i en tunnel så börjar bilen varna en bit in i tunneln om att funktionen stängdes av och att jag måste ta över styrningen omedelbart. Röd ratt och larm. Varje tunnel.
Körde E18 från Kista mot Jakobsberg och det hände både i Rinkebytunneln och Hjulstatunneln. Åt båda håll. Nåväl. .4 kommer säkert vilken torsdag som helst.
Körde E18 från Kista mot Jakobsberg och det hände både i Rinkebytunneln och Hjulstatunneln. Åt båda håll. Nåväl. .4 kommer säkert vilken torsdag som helst.
--------
Har ICEat mig igenom allt från Saab V4 till en omprogrammerad Audi till att via en 2019 Model 3 (och 14600 mil på tre år) nu ratta en Model Y LR AWD.
Har ICEat mig igenom allt från Saab V4 till en omprogrammerad Audi till att via en 2019 Model 3 (och 14600 mil på tre år) nu ratta en Model Y LR AWD.
Re: Senaste version 2022.44
Låter inte bra. Avbröt nedladdningen så fort jag läste ditt inlägg. Hoppas på en uppdatering på detta då. Var det något nytt annars förutom skräckupplevelsen?
Re: Senaste version 2022.44
Apple Music blev bättre …Mattias82 skrev:Låter inte bra. Avbröt nedladdningen så fort jag läste ditt inlägg. Hoppas på en uppdatering på detta då. Var det något nytt annars förutom skräckupplevelsen?
--------
Har ICEat mig igenom allt från Saab V4 till en omprogrammerad Audi till att via en 2019 Model 3 (och 14600 mil på tre år) nu ratta en Model Y LR AWD.
Har ICEat mig igenom allt från Saab V4 till en omprogrammerad Audi till att via en 2019 Model 3 (och 14600 mil på tre år) nu ratta en Model Y LR AWD.
Re: Senaste version 2022.44
Körde samma väg fast längre västerut och tog två tunnlar till - fick inga problem. Satt på helspänn men inget hände.themax skrev: ↑21 dec 2022 09:072022.44.25.3 introducerade en intressant bugg för mig. Varje gång jag har AP aktiverad och åker in i en tunnel så börjar bilen varna en bit in i tunneln om att funktionen stängdes av och att jag måste ta över styrningen omedelbart. Röd ratt och larm. Varje tunnel.
Körde E18 från Kista mot Jakobsberg och det hände både i Rinkebytunneln och Hjulstatunneln. Åt båda håll. Nåväl. .4 kommer säkert vilken torsdag som helst.
Däremot tycker jag att AP blivit ryckigare och stötigare när den ska hålla avstånd på motorväg. Det som i tidigare versioner varit grymt bra - när bilen framför ska kära av motorväg så gjordes det väldigt mjukt och fint - men idag saktade den ned väldigt aggressivt och sedan var det seg acceleration. Nu måste man vara på vakt och hjälpa till med gasen, synd att den här funktionen blivit sämre.
Däremot är det riktigt smidigt med blinkersen som går tillbaka efter filbyten.
Att man aldrig kan få vara helt nöjd
Tesla Model Y LR uttagen februari 2022 - Vit med dragkrok
Re: Senaste version 2022.44
Jag körde där idag igen med samma resultat. Bilen säger att sikten är försämrad (!). Ser i Facebookgrupper att fler har samma problem, så det är väl som vanligt med Tesla. Intermittenta fel på slumpvisa fordon. God jul, liksom.Choke skrev:Körde samma väg fast längre västerut och tog två tunnlar till - fick inga problem. Satt på helspänn men inget hände.
--------
Har ICEat mig igenom allt från Saab V4 till en omprogrammerad Audi till att via en 2019 Model 3 (och 14600 mil på tre år) nu ratta en Model Y LR AWD.
Har ICEat mig igenom allt från Saab V4 till en omprogrammerad Audi till att via en 2019 Model 3 (och 14600 mil på tre år) nu ratta en Model Y LR AWD.
Re: Senaste version 2022.44
Ja det är väldigt märkligt. Hur upplever du situationen när bilen framför kör av motorvägen?
Tesla Model Y LR uttagen februari 2022 - Vit med dragkrok
Re: Senaste version 2022.44
Känns sjukt konstigt. Behöver kameran kalibreras om kanske?themax skrev: ↑21 dec 2022 09:072022.44.25.3 introducerade en intressant bugg för mig. Varje gång jag har AP aktiverad och åker in i en tunnel så börjar bilen varna en bit in i tunneln om att funktionen stängdes av och att jag måste ta över styrningen omedelbart. Röd ratt och larm. Varje tunnel.
Körde E18 från Kista mot Jakobsberg och det hände både i Rinkebytunneln och Hjulstatunneln. Åt båda håll. Nåväl. .4 kommer säkert vilken torsdag som helst.
Re: Senaste version 2022.44
Tycker också det är smidigt med blinkersen efter filbyte, men förstår inte varför det är samma funktion om man trycker spaken halvvägs eller hela vägen? Kunde det inte ha fått vara kvar att den bara blinkar tre gånger om man trycker den halvvägs men att man får funktionen vid helvägstryck..? Ska man ut ur en rondell och trycker spaken halvvägs så fortsätter det blinka tills man stänger av den. Lite irriterandeChoke skrev: ↑22 dec 2022 21:57Körde samma väg fast längre västerut och tog två tunnlar till - fick inga problem. Satt på helspänn men inget hände.themax skrev: ↑21 dec 2022 09:072022.44.25.3 introducerade en intressant bugg för mig. Varje gång jag har AP aktiverad och åker in i en tunnel så börjar bilen varna en bit in i tunneln om att funktionen stängdes av och att jag måste ta över styrningen omedelbart. Röd ratt och larm. Varje tunnel.
Körde E18 från Kista mot Jakobsberg och det hände både i Rinkebytunneln och Hjulstatunneln. Åt båda håll. Nåväl. .4 kommer säkert vilken torsdag som helst.
Däremot tycker jag att AP blivit ryckigare och stötigare när den ska hålla avstånd på motorväg. Det som i tidigare versioner varit grymt bra - när bilen framför ska kära av motorväg så gjordes det väldigt mjukt och fint - men idag saktade den ned väldigt aggressivt och sedan var det seg acceleration. Nu måste man vara på vakt och hjälpa till med gasen, synd att den här funktionen blivit sämre.
Däremot är det riktigt smidigt med blinkersen som går tillbaka efter filbyten.
Att man aldrig kan få vara helt nöjd
- Franz
- Teslaägare
- Inlägg: 1734
- Blev medlem: 06 sep 2014 16:17
- Ort: Kungsbacka
- Referralkod: ts.la/franz9414
- Kontakt:
Re: Senaste version 2022.44
Är man lite tidigare med att blinka när man skall ut ur rondellen verkar det som att den stänger av korrekt när man lämnat den.Peja83 skrev: ↑23 dec 2022 00:37Tycker också det är smidigt med blinkersen efter filbyte, men förstår inte varför det är samma funktion om man trycker spaken halvvägs eller hela vägen? Kunde det inte ha fått vara kvar att den bara blinkar tre gånger om man trycker den halvvägs men att man får funktionen vid helvägstryck..? Ska man ut ur en rondell och trycker spaken halvvägs så fortsätter det blinka tills man stänger av den. Lite irriterandeChoke skrev: ↑22 dec 2022 21:57Körde samma väg fast längre västerut och tog två tunnlar till - fick inga problem. Satt på helspänn men inget hände.themax skrev: ↑21 dec 2022 09:072022.44.25.3 introducerade en intressant bugg för mig. Varje gång jag har AP aktiverad och åker in i en tunnel så börjar bilen varna en bit in i tunneln om att funktionen stängdes av och att jag måste ta över styrningen omedelbart. Röd ratt och larm. Varje tunnel.
Körde E18 från Kista mot Jakobsberg och det hände både i Rinkebytunneln och Hjulstatunneln. Åt båda håll. Nåväl. .4 kommer säkert vilken torsdag som helst.
Däremot tycker jag att AP blivit ryckigare och stötigare när den ska hålla avstånd på motorväg. Det som i tidigare versioner varit grymt bra - när bilen framför ska kära av motorväg så gjordes det väldigt mjukt och fint - men idag saktade den ned väldigt aggressivt och sedan var det seg acceleration. Nu måste man vara på vakt och hjälpa till med gasen, synd att den här funktionen blivit sämre.
Däremot är det riktigt smidigt med blinkersen som går tillbaka efter filbyten.
Att man aldrig kan få vara helt nöjd
Driver sajten Car.info
- mikebike
- Teslaägare
- Inlägg: 7559
- Blev medlem: 06 okt 2020 12:24
- Ort: Solna
- Referralkod: ts.la/mikael72656
Re: Senaste version 2022.44
Har de tagit bort treblink?Peja83 skrev: ↑23 dec 2022 00:37Tycker också det är smidigt med blinkersen efter filbyte, men förstår inte varför det är samma funktion om man trycker spaken halvvägs eller hela vägen? Kunde det inte ha fått vara kvar att den bara blinkar tre gånger om man trycker den halvvägs men att man får funktionen vid helvägstryck..? Ska man ut ur en rondell och trycker spaken halvvägs så fortsätter det blinka tills man stänger av den. Lite irriterandeChoke skrev: ↑22 dec 2022 21:57Körde samma väg fast längre västerut och tog två tunnlar till - fick inga problem. Satt på helspänn men inget hände.themax skrev: ↑21 dec 2022 09:072022.44.25.3 introducerade en intressant bugg för mig. Varje gång jag har AP aktiverad och åker in i en tunnel så börjar bilen varna en bit in i tunneln om att funktionen stängdes av och att jag måste ta över styrningen omedelbart. Röd ratt och larm. Varje tunnel.
Körde E18 från Kista mot Jakobsberg och det hände både i Rinkebytunneln och Hjulstatunneln. Åt båda håll. Nåväl. .4 kommer säkert vilken torsdag som helst.
Däremot tycker jag att AP blivit ryckigare och stötigare när den ska hålla avstånd på motorväg. Det som i tidigare versioner varit grymt bra - när bilen framför ska kära av motorväg så gjordes det väldigt mjukt och fint - men idag saktade den ned väldigt aggressivt och sedan var det seg acceleration. Nu måste man vara på vakt och hjälpa till med gasen, synd att den här funktionen blivit sämre.
Däremot är det riktigt smidigt med blinkersen som går tillbaka efter filbyten.
Att man aldrig kan få vara helt nöjd
Volvo PV 544 Special 1963
Tesla Model Y LR 2022. Midnight Silver.
Tesla Model Y LR 2022. Midnight Silver.
- J_Pettersson
- Teslaägare
- Inlägg: 167
- Blev medlem: 07 feb 2022 21:50
- Ort: Tibber referral kod https://invite.tibber.com/afr8vwfg
- Kontakt:
Re: Senaste version 2022.44
Yes, om du aktiverar automatisk avstängning av blinkers.mikebike skrev: ↑23 dec 2022 07:12Har de tagit bort treblink?Peja83 skrev: ↑23 dec 2022 00:37Tycker också det är smidigt med blinkersen efter filbyte, men förstår inte varför det är samma funktion om man trycker spaken halvvägs eller hela vägen? Kunde det inte ha fått vara kvar att den bara blinkar tre gånger om man trycker den halvvägs men att man får funktionen vid helvägstryck..? Ska man ut ur en rondell och trycker spaken halvvägs så fortsätter det blinka tills man stänger av den. Lite irriterandeChoke skrev: ↑22 dec 2022 21:57Körde samma väg fast längre västerut och tog två tunnlar till - fick inga problem. Satt på helspänn men inget hände.themax skrev: ↑21 dec 2022 09:072022.44.25.3 introducerade en intressant bugg för mig. Varje gång jag har AP aktiverad och åker in i en tunnel så börjar bilen varna en bit in i tunneln om att funktionen stängdes av och att jag måste ta över styrningen omedelbart. Röd ratt och larm. Varje tunnel.
Körde E18 från Kista mot Jakobsberg och det hände både i Rinkebytunneln och Hjulstatunneln. Åt båda håll. Nåväl. .4 kommer säkert vilken torsdag som helst.
Däremot tycker jag att AP blivit ryckigare och stötigare när den ska hålla avstånd på motorväg. Det som i tidigare versioner varit grymt bra - när bilen framför ska kära av motorväg så gjordes det väldigt mjukt och fint - men idag saktade den ned väldigt aggressivt och sedan var det seg acceleration. Nu måste man vara på vakt och hjälpa till med gasen, synd att den här funktionen blivit sämre.
Däremot är det riktigt smidigt med blinkersen som går tillbaka efter filbyten.
Att man aldrig kan få vara helt nöjd
- J_Pettersson
- Teslaägare
- Inlägg: 167
- Blev medlem: 07 feb 2022 21:50
- Ort: Tibber referral kod https://invite.tibber.com/afr8vwfg
- Kontakt:
Re: Senaste version 2022.44
Yes, om du aktiverar automatisk avstängning av blinkers.mikebike skrev: ↑23 dec 2022 07:12Har de tagit bort treblink?Peja83 skrev: ↑23 dec 2022 00:37Tycker också det är smidigt med blinkersen efter filbyte, men förstår inte varför det är samma funktion om man trycker spaken halvvägs eller hela vägen? Kunde det inte ha fått vara kvar att den bara blinkar tre gånger om man trycker den halvvägs men att man får funktionen vid helvägstryck..? Ska man ut ur en rondell och trycker spaken halvvägs så fortsätter det blinka tills man stänger av den. Lite irriterandeChoke skrev: ↑22 dec 2022 21:57Körde samma väg fast längre västerut och tog två tunnlar till - fick inga problem. Satt på helspänn men inget hände.themax skrev: ↑21 dec 2022 09:072022.44.25.3 introducerade en intressant bugg för mig. Varje gång jag har AP aktiverad och åker in i en tunnel så börjar bilen varna en bit in i tunneln om att funktionen stängdes av och att jag måste ta över styrningen omedelbart. Röd ratt och larm. Varje tunnel.
Körde E18 från Kista mot Jakobsberg och det hände både i Rinkebytunneln och Hjulstatunneln. Åt båda håll. Nåväl. .4 kommer säkert vilken torsdag som helst.
Däremot tycker jag att AP blivit ryckigare och stötigare när den ska hålla avstånd på motorväg. Det som i tidigare versioner varit grymt bra - när bilen framför ska kära av motorväg så gjordes det väldigt mjukt och fint - men idag saktade den ned väldigt aggressivt och sedan var det seg acceleration. Nu måste man vara på vakt och hjälpa till med gasen, synd att den här funktionen blivit sämre.
Däremot är det riktigt smidigt med blinkersen som går tillbaka efter filbyten.
Att man aldrig kan få vara helt nöjd
- mikebike
- Teslaägare
- Inlägg: 7559
- Blev medlem: 06 okt 2020 12:24
- Ort: Solna
- Referralkod: ts.la/mikael72656
Re: Senaste version 2022.44
Aha, då är valet lätt. Jag skiter i det (också).J_Pettersson skrev: ↑23 dec 2022 07:38Yes, om du aktiverar automatisk avstängning av blinkers.mikebike skrev: ↑23 dec 2022 07:12Har de tagit bort treblink?Peja83 skrev: ↑23 dec 2022 00:37Tycker också det är smidigt med blinkersen efter filbyte, men förstår inte varför det är samma funktion om man trycker spaken halvvägs eller hela vägen? Kunde det inte ha fått vara kvar att den bara blinkar tre gånger om man trycker den halvvägs men att man får funktionen vid helvägstryck..? Ska man ut ur en rondell och trycker spaken halvvägs så fortsätter det blinka tills man stänger av den. Lite irriterandeChoke skrev: ↑22 dec 2022 21:57Körde samma väg fast längre västerut och tog två tunnlar till - fick inga problem. Satt på helspänn men inget hände.themax skrev: ↑21 dec 2022 09:072022.44.25.3 introducerade en intressant bugg för mig. Varje gång jag har AP aktiverad och åker in i en tunnel så börjar bilen varna en bit in i tunneln om att funktionen stängdes av och att jag måste ta över styrningen omedelbart. Röd ratt och larm. Varje tunnel.
Körde E18 från Kista mot Jakobsberg och det hände både i Rinkebytunneln och Hjulstatunneln. Åt båda håll. Nåväl. .4 kommer säkert vilken torsdag som helst.
Däremot tycker jag att AP blivit ryckigare och stötigare när den ska hålla avstånd på motorväg. Det som i tidigare versioner varit grymt bra - när bilen framför ska kära av motorväg så gjordes det väldigt mjukt och fint - men idag saktade den ned väldigt aggressivt och sedan var det seg acceleration. Nu måste man vara på vakt och hjälpa till med gasen, synd att den här funktionen blivit sämre.
Däremot är det riktigt smidigt med blinkersen som går tillbaka efter filbyten.
Att man aldrig kan få vara helt nöjd
Volvo PV 544 Special 1963
Tesla Model Y LR 2022. Midnight Silver.
Tesla Model Y LR 2022. Midnight Silver.
Re: Senaste version 2022.44
Det har jag inte reagerat på, men nu när du säger det så tänkte jag på att den var ytterligare lite försiktig att accelerera efter att bilen framför försvann. Nu har jag alltid foten på gasen ändå för att accelerera (eftersom bilen är så slö att göra det själv). Får prova lite till. Trycker på "Bug Report" varje gång det händer så Tesla vet i alla fall om det.
Kalibrerade den så sent som efter att jag fick 2022.44 första gången, men får leta upp en stäcka med tydliga markeringar och göra ett försök. Beredd att prova det mesta. Sedan radarn kopplades ur så har min AP blivit avsevärt mycket sämre. Det enda som blivit bättre i körfunktioner är helljusautomatiken (medan torkarautomatiken blivit sämre och startar även om framrutan är ren som ett kristallglas innan nobelmiddagen).
--------
Har ICEat mig igenom allt från Saab V4 till en omprogrammerad Audi till att via en 2019 Model 3 (och 14600 mil på tre år) nu ratta en Model Y LR AWD.
Har ICEat mig igenom allt från Saab V4 till en omprogrammerad Audi till att via en 2019 Model 3 (och 14600 mil på tre år) nu ratta en Model Y LR AWD.