Svaret var starta med keyless start först sedan summon. Men det funkar inte för mig så får se vad nästa svar är.
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Nu har jag provat lite till och det går att starta summan och gå ifrån bilen utan att den stannar, ett plus. Även verkar den köra hela den inställda sträckan vilket Teslas app aldrig gjorde för mig, ett till plus.
Nu gäller det bara att kunna starta funktionen utan att vara i närheten.
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
För mig är frågan om summon utan keyfob i närheten viktig eftersom jag behöver parkera om min bil var tredje timma på jobbet. Har prövat med keyless start och med bilen upplåst via remote s. Fungerar inte. Får dock inte ens summon fungera via remote s när keyfoben är i närheten heller... andra funktioner fungerar fint i remote s.
Frågan är hur det är om man lämar fob 2 i bilen och låser manuellt
När man ska köra summon låser upp med appen och kör
Det borde funka
@djFabbe
Ticket avoidence mode ?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Går det inte alltid att öppna bilen genom att trycka på handtagen om en fob är i närheten?