Lite suddigt kanske, men inget dubbelseende.Bjelke skrev:japp det kan vi, nu syntes det bättre

Moderator: Redaktion
Lite suddigt kanske, men inget dubbelseende.Bjelke skrev:japp det kan vi, nu syntes det bättre
Kollar om detta är relaterat till mitt bekymmer: Har du även bekymmer att se ut i naturligt motljus / snett uppifrån? Upplevs som att rutan blir upplyst på utsidan. Som om den vore smutsig.Tanner skrev:Är det någon som fått sin vindruta bytt pga dubbelseende?
Hämtade ut min andra Tesla (en model S igen) för tre veckor sedan och den här rutan får tydligt dubbelseende från ljuskällor såsom strålkastare och bak/bromsljus.
Nu var det ett tag sedan jag startade denna tråd och har mer erfarenheter om just dubbelseendet.Tanner skrev:Är det någon som fått sin vindruta bytt pga dubbelseende?
Hämtade ut min andra Tesla (en model S igen) för tre veckor sedan och den här rutan får tydligt dubbelseende från ljuskällor såsom strålkastare och bak/bromsljus.
Ska undersöka detta så snart tillfälle ges!hencjo skrev:Kollar om detta är relaterat till mitt bekymmer: Har du även bekymmer att se ut i naturligt motljus / snett uppifrån? Upplevs som att rutan blir upplyst på utsidan. Som om den vore smutsig.Tanner skrev:Är det någon som fått sin vindruta bytt pga dubbelseende?