Ok, vem har lyckats se flest bilar samtidigt i displayen? Jag börjar med 5 st vid två olika uppställningar.
- 1 i mitten, 1 till vänster och 3 till höger.
- 1 i mitten, 2 till vänster och 2 till höger.
Dessa räknas inte riktigt då jag inte har bilder mer bara för att komma igång
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Jag har också lyckats tracka 5 bilar samtidigt. Här är någon som fått med sex st:
7 borde alltså vara möjligt, någon som fått med 4 bilar på en sida?
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Tar upp denna igen då jag hade lite att göra på vägen hem...
IMG_5751.JPG
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Hade 12 stundtals men bara 11 på bild, sekunden efter var 12an ner till vänster.
20181124_102726.jpg
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.