Raven - någon som fått VIN?

Här diskuterar vi om Tesla Model X

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
brynascalle
Teslaägare
Inlägg: 53
Blev medlem: 04 feb 2019 09:53
Ort: Norsesund
Kontakt:

Re: Raven - någon som fått VIN?

Inlägg av brynascalle »

peterlauri skrev:
brynascalle skrev:
peterlauri skrev:
brynascalle skrev:
Nu har man då varit och hämtat bilen.
Allting var på plats förutom CCS adapter.
Raven med ventilerade stolar Bild
Har inte hunnit köra så mycket ännu.
Fick i ordning på homelink på första försöket, det är en funktion som jag redan älskar.
Grattis. Har dom leveransproblem med CCS? Eller var det att dom hävdade att den inte ingår? När tillverkades din bil?
Screenshot 2019-07-02 at 20.54.54.png
Min tillverkades slutet på april så jag missade väl det på håret. Fick dock allting annat så det får jag väl ta Bild
Kul :) Du kan ju eftermontera det för 5000kr om jag inte minns fel. Njut. Jag lämnar bort min nuvarande MX90D på fredag och blir galen av att inte veta när jag får min Raven MXP100DL.
Ombyggnad ska inte krävas den ska vara klar hårdvarumässigt det är endast adaptern som saknas.
Användarvisningsbild
peterlauri
Teslaägare
Inlägg: 453
Blev medlem: 05 mar 2016 14:43
Ort: Knivsta

Re: Raven - någon som fått VIN?

Inlägg av peterlauri »

brynascalle skrev:
peterlauri skrev:
brynascalle skrev:
peterlauri skrev:
brynascalle skrev:
Nu har man då varit och hämtat bilen.
Allting var på plats förutom CCS adapter.
Raven med ventilerade stolar Bild
Har inte hunnit köra så mycket ännu.
Fick i ordning på homelink på första försöket, det är en funktion som jag redan älskar.
Grattis. Har dom leveransproblem med CCS? Eller var det att dom hävdade att den inte ingår? När tillverkades din bil?
Screenshot 2019-07-02 at 20.54.54.png
Min tillverkades slutet på april så jag missade väl det på håret. Fick dock allting annat så det får jag väl ta Bild
Kul :) Du kan ju eftermontera det för 5000kr om jag inte minns fel. Njut. Jag lämnar bort min nuvarande MX90D på fredag och blir galen av att inte veta när jag får min Raven MXP100DL.
Ombyggnad ska inte krävas den ska vara klar hårdvarumässigt det är endast adaptern som saknas.
Ok. Trodde 1:a maj var den magiska gränsen :)
---
Få 8000:- rabatt när du beställer din Tesla genom att använda denna referallänk: http://---
---
Användarvisningsbild
Bjelke
Teslaägare
Inlägg: 19569
Blev medlem: 24 mar 2015 12:27
Ort: Bollnäs
Referralkod: ts.la/mikael1178

Re: Raven - någon som fått VIN?

Inlägg av Bjelke »

Typ mitten av April var det :)
S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
Skriv svar