Kia Soul 1,6 CRDi EX "KOMFORT" -11

Här säljer du bilar

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
drakbane
Teslaägare
Inlägg: 1110
Blev medlem: 06 okt 2015 10:36
Ort: Asmundtorp

Kia Soul 1,6 CRDi EX "KOMFORT" -11

Inlägg av drakbane »

Kia Soul 1,6 CRDi EX "KOMFORT" -11

ca 10 000 mil, Automat
Karosseri: Halvkombi
Info: Diesel, ABS/Bromsar, ACC/Klimatanläggning, SRS/Airbag förare/passagerare, ESP/Antisladdsystem, PDC/Parkeringssensor, Keyless Go/Nyckellöst system, Elhissar & Elspeglar, Fjärrstyrt c-lås, Konstantfarthållare, Färddator, Stöldlarm med startspärr, Fjärrstyrd CD-Stereo, Bluetooth®handsfreesystem mobiltelefon, Bluetooth Audio Streaming, Anslutningsuttag för AUX & USB, Ställbar Multifunktionsratt, Servostyrning, Sidoairbag, Urkopplingsbar passagerar airbag med nyckel, Stolvärme, Isofix fästanordning för bilbarnstolar, Trepunktsbälte mittplats bak, Fällbart/delbart baksäte, Yttertemperaturmätare, Insynsskydd, Textil/Gummimattor, Silverlackade Rails, Aluminiumfälgar, Fabrikstoning av bakre glasrutor, Plus all annan seriemässig utrustning,
Med reservation för felskrivning

Priside 80 000.-
Säljes när jag får min elbil, bör bli runt årsskiftet.
http://---
-15 Model S P90D SÅLD
-17 Model X P100DL SÅLD
-16 Model S 90D Frubil
Kör själv dotterns Aygo medans hon luffar runt i Asien, letar elbil med drag...
Inget drag ingen 3a
Användarvisningsbild
HelectriC
Teslaägare
Inlägg: 11847
Blev medlem: 10 apr 2015 09:23

Re: Kia Soul 1,6 CRDi EX "KOMFORT" -11

Inlägg av HelectriC »

drakbane skrev:
Kia Soul 1,6 CRDi EX "KOMFORT" -11

ca 10 000 mil, Automat
Karosseri: Halvkombi
Info: Diesel, ABS/Bromsar, ACC/Klimatanläggning, SRS/Airbag förare/passagerare, ESP/Antisladdsystem, PDC/Parkeringssensor, Keyless Go/Nyckellöst system, Elhissar & Elspeglar, Fjärrstyrt c-lås, Konstantfarthållare, Färddator, Stöldlarm med startspärr, Fjärrstyrd CD-Stereo, Bluetooth®handsfreesystem mobiltelefon, Bluetooth Audio Streaming, Anslutningsuttag för AUX & USB, Ställbar Multifunktionsratt, Servostyrning, Sidoairbag, Urkopplingsbar passagerar airbag med nyckel, Stolvärme, Isofix fästanordning för bilbarnstolar, Trepunktsbälte mittplats bak, Fällbart/delbart baksäte, Yttertemperaturmätare, Insynsskydd, Textil/Gummimattor, Silverlackade Rails, Aluminiumfälgar, Fabrikstoning av bakre glasrutor, Plus all annan seriemässig utrustning,
Med reservation för felskrivning

Priside 80 000.-
Säljes när jag får min elbil, bör bli runt årsskiftet.
Tillåt mig att gissa att detta är fel forum för att sälja en dieselknattrare :lol:
Porsche Taycan CT-22/Model 3-24
Tidigare elbilar: BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Användarvisningsbild
danni
Teslaägare
Inlägg: 7259
Blev medlem: 24 mar 2015 13:18
Ort: Göteborg
Referralkod: ts.la/danni1257
Kontakt:

Re: Kia Soul 1,6 CRDi EX "KOMFORT" -11

Inlägg av danni »

Men en ganska dramatisk uppgradering på bilfronten, måste jag säga :)
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Användarvisningsbild
Martinen
Teslaägare
Inlägg: 3634
Blev medlem: 10 maj 2015 14:08
Ort: Skurup

Re: Kia Soul 1,6 CRDi EX "KOMFORT" -11

Inlägg av Martinen »

Det är så det ska vara. :D



Hittar du köpare på detta forumet blir förvånad.
Svenssons
Teslaägare
Inlägg: 12321
Blev medlem: 11 aug 2014 22:59

Re: Kia Soul 1,6 CRDi EX "KOMFORT" -11

Inlägg av Svenssons »

danni skrev:
Men en ganska dramatisk uppgradering på bilfronten, måste jag säga :)
Själv går jag från Kia Ceed CRDi Eco -09 till Model X men jag kommer inte försöka sälja dieselkärran. Kommer användas som andrabil och reservbil.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Användarvisningsbild
HelectriC
Teslaägare
Inlägg: 11847
Blev medlem: 10 apr 2015 09:23

Re: Kia Soul 1,6 CRDi EX "KOMFORT" -11

Inlägg av HelectriC »

Svenssons skrev:
danni skrev:
Men en ganska dramatisk uppgradering på bilfronten, måste jag säga :)
Själv går jag från Kia Ceed CRDi Eco -09 till Model X men jag kommer inte försöka sälja dieselkärran. Kommer användas som andrabil och reservbil.
eller så kan du bara anvænda dragkroken på Xen och ha Kian som Range Extender rullandes bakom dig :?:
Porsche Taycan CT-22/Model 3-24
Tidigare elbilar: BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Svenssons
Teslaägare
Inlägg: 12321
Blev medlem: 11 aug 2014 22:59

Re: Kia Soul 1,6 CRDi EX "KOMFORT" -11

Inlägg av Svenssons »

HelectriC skrev:
Svenssons skrev:
danni skrev:
Men en ganska dramatisk uppgradering på bilfronten, måste jag säga :)
Själv går jag från Kia Ceed CRDi Eco -09 till Model X men jag kommer inte försöka sälja dieselkärran. Kommer användas som andrabil och reservbil.
eller så kan du bara anvænda dragkroken på Xen och ha Kian som Range Extender rullandes bakom dig :?:
Inte så förtjust i Range Extender så Kian får nog mest så och samla damm.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Användarvisningsbild
drakbane
Teslaägare
Inlägg: 1110
Blev medlem: 06 okt 2015 10:36
Ort: Asmundtorp

Re: Kia Soul 1,6 CRDi EX "KOMFORT" -11

Inlägg av drakbane »

Har ju drag på Kian här oxo, men får sätta ett på fruns cactus ist.
Eller om hon får som hon vill o köper en S, så får väl jag uppgradera till en X...
http://---
-15 Model S P90D SÅLD
-17 Model X P100DL SÅLD
-16 Model S 90D Frubil
Kör själv dotterns Aygo medans hon luffar runt i Asien, letar elbil med drag...
Inget drag ingen 3a
Skriv svar