Har en uppsättning fälgar som jag tänkte sälja. Kan eventuellt leverera de mellan norska gränsen och Göteborg eller självklart i Göteborg
21" och 245 runt om. Michelin Pilot Sport som gått en säsong. Om intresse så mäter jag självklart exakt däcksdjup på alla däck. Några små kantskrap som knappt syns, men som enkelt kan slipas bort om man känner för det. Inga TPMS-sensorer medföljer, men de kan köpas från Tesla passande till pre-AP bil eller AP-bil beroende av behov. Har även specialbeställda centerkoppar med Tesla-logga(syns inte på bilder)
Hade tänkt mig ca 15 000.
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
@Jocke73 har du AP-bil eller pre-AP? Jag har faktiskt 3 sensorer til pre-AP bil som jag fick med ett annat set fälgar som jag har köpt. Vi kan säkert bli överens om ett pris för dom om du är intresserad? Då behöver du bara köpa en ny.
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
@Jocke73 har du AP-bil eller pre-AP? Jag har faktiskt 3 sensorer til pre-AP bil som jag fick med ett annat set fälgar som jag har köpt. Vi kan säkert bli överens om ett pris för dom om du är intresserad? Då behöver du bara köpa en ny.
Han har med AP.
Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Model x plaid blå med vit inredning
Jag får passa över till Elfort. Fått stenskott i panotaket och det går tydligen på vagnskada, inte glasförsäkringen... yay! 8500 på självrisk istället för fälgar...
Jag får passa över till Elfort. Fått stenskott i panotaket och det går tydligen på vagnskada, inte glasförsäkringen... yay! 8500 på självrisk istället för fälgar...
Ibland är livet surt!
/Jocke
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Du får lov att byta till Länsförsäkringar eller nått sen.
Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Model x plaid blå med vit inredning
Ibland är livet surt!
/Jocke
Äh fy vad tråkigt!
Jag körde på ett lastpänne som någon tappat på motorvägen för något år sedan. Jag hann inte veja tillräckligt utan det blev punktering höger fram. Då var jag bitter för 2500:- i utgift bara för att folk inte kan lasta rätt.
Men här ligger jag i lä ser jag.
Model X75D & Model S75D
Kört Tesla sedan feb. 2015
Ibland är livet surt!
/Jocke
Du får lov att byta till Länsförsäkringar eller nått sen.
Ja, så fort Transportstyrelsen kommit fram till hur de ska registrera om effekten på min bil så byter jag försäkringsbolag! Trodde verkligen att GLAStaket ingick i GLASförsäkringen. Det hade slutat på 4400 istället...
Men, nu glider vi från ämnet! Hade älskat att hämtat upp fyra nya fälgar/däck, men bilbudgeten är lite ansträngd nu... Den som vill får sponsra!
Ibland är livet surt!
/Jocke
Äh fy vad tråkigt!
Jag körde på ett lastpänne som någon tappat på motorvägen för något år sedan. Jag hann inte veja tillräckligt utan det blev punktering höger fram. Då var jag bitter för 2500:- i utgift bara för att folk inte kan lasta rätt.
Men, det där lät inte heller som en kul utgift! Hade grymt dåligt samvete när jag insåg att jag glömt en piassavakvast på släpet och den inte låg kvar. Åkte sträckan fyra gånger innan jag hittade den!
Ibland är livet surt!
/Jocke
Äh fy vad tråkigt!
Men, det där lät inte heller som en kul utgift! Hade grymt dåligt samvete när jag insåg att jag glömt en piassavakvast på släpet och den inte låg kvar. Åkte sträckan fyra gånger innan jag hittade den!
/Jocke
Inget mot han som åkte med takboxen öppen i höjd med Gävle för några veckor sedan (eller typ sportlovet kanske det var)
och tömde hela skiten längs med E4:an utspritt på nån mil... Hörde aldrig om hela övre delen av boxen oxo flög av...
Snacka om obra lixom...
Ja, det är lite halvproblematisk just nu. Har ingen resa (med bil) planerad till Göteborg den närmsta tiden, så är inte helt säker på hur jag ska lösa det. Ska fundera lite till om det kan finnas nån lösning.
Model 3-24/Polestar 3-24