Bröllop 25 Maj Växjö

Här diskuteras allt som inte hör hemma någon annanstans

Moderator: Redaktion

Morriz
Inlägg: 1
Blev medlem: 14 maj 2019 20:29

Bröllop 25 Maj Växjö

Inlägg av Morriz »

Hej!
Jag förhör mig om möjligheten att kunna llåna/hyra en tesla till mitt bröllop som går av stapeln den 25 maj. Det handlar alltså om att köra från kyrka till fest med den, kvällen kan vi lösa på annat sätt om vi inte kan låna den över hela dagen (soon to be wife är nykterist). Har kört Tesla S för många år sedan och hade varit fantastiskt att kunna ta en version av Tesla istället för svärfars BMW-cabbe. Har alltså inget krav på vilken version utna endast taksamt om det går att ordna.
Om det nu faller sig att det går att låna över eftermiddagen/kvällen skulle jag också vilja erbjuda min sambo att provköra den så hon får känna på den om det nu blir hon som kör från kyrkan!

Har också sett att det tidigare (i andra delar av landet) har erbjudits bil med chafför och om det känns tryggare för dig/er är jag öppen för detta med.

Hoppas detta går att ordna!

Mvh Mårten
Användarvisningsbild
Eric Exar
Teslaägare
Inlägg: 49
Blev medlem: 26 aug 2018 20:45

Re: Bröllop 25 Maj Växjö

Inlägg av Eric Exar »

Ska tyvärr lämna in bilen på foliering ungefär då.

Sen är det även Tesla träff för Tesla Owners West Sweden på söndagen, så det finns risk att väldigt få kan låna ut sina bilar just den helgen.

Hoppas du hittar någon, det var på exakt samma sätt, med mitt bröllop senaste Augusti, och en låne-Tesla av Zoidberg som jag verkligen fick upp ögonen och nu för sex veckor sedan köpte min aldeless egen Model S.
Användarvisningsbild
Paul N
Teslaägare
Inlägg: 145
Blev medlem: 27 aug 2018 13:56

Re: Bröllop 25 Maj Växjö

Inlägg av Paul N »

När o var är den träffen? Finns det nån inbjudan här på forumet?
//P
Användarvisningsbild
Nicke Nyfiken
Teslaägare
Inlägg: 5313
Blev medlem: 13 sep 2015 20:47

Re: Bröllop 25 Maj Växjö

Inlägg av Nicke Nyfiken »

Eric Exar skrev:
Hoppas du hittar någon, det var på exakt samma sätt, med mitt bröllop senaste Augusti, och en låne-Tesla av Zoidberg som jag verkligen fick upp ögonen och nu för sex veckor sedan köpte min aldeless egen Model S.
Låter som ett extremt dyrt bröllop. :lol:
Model Y P
Model S P
Model S P
Användarvisningsbild
Klintan
Teslaägare
Inlägg: 1557
Blev medlem: 03 apr 2016 14:21
Ort: Lidköping

Re: Bröllop 25 Maj Växjö

Inlägg av Klintan »

Paul N skrev:
När o var är den träffen? Finns det nån inbjudan här på forumet?
För Tesla Owners West Sweden, en nystartad klubb, inte TCS.
Elbilist sedan 2014
Användarvisningsbild
Paul N
Teslaägare
Inlägg: 145
Blev medlem: 27 aug 2018 13:56

Re: Bröllop 25 Maj Växjö

Inlägg av Paul N »

Aha ok
//P
Skriv svar