Lugna er. Han är i goda händer. Han blir lätt uttråkad och ville ut och röra på sig så han fick Tesla-lift till Sillekrog. Han tyckte dock att det var lite varmt så han sökte skugga på ett högre plan. Inte så smart kanske... Han kunde ha fått åka ända till Krokom men då hade han ju absolut fått lappsjuka!
Senast redigerad av lator, redigerad totalt 1 gånger.
Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer.
Fasen vad ni reser! /Med vänlig hälsning, Mattias som kör 3 mil enkel resa för att köpa mjölk.
Model S P85D 2015 - Såld
Model 3 LR AWD + drag 2020 - Såld
Model X 75D 2017 - Såld
Model Y LR MC-Red, Drag 2021 (snart till salu)
Model Y Performance 2023
Fasen vad ni reser! /Med vänlig hälsning, Mattias som kör 3 mil enkel resa för att köpa mjölk.
Du får väl åka på en liten roadtrip och upptäcka det svenska superladdarnätverket!
Var är jag till exempel nu?
Kan det vara Arboga?
Det var rätt, men varifrån är bilden tagen?
Dinners-uteplatsen under tak med trätrallgolv och plastmöbler?
För helskotta. Jag har ingen aning. Har varit på Falkenberg och Lödde. Snart i Köpenhamns Køge och de andra däromkring. Men en roadtrip lockar helt klart!
Model S P85D 2015 - Såld
Model 3 LR AWD + drag 2020 - Såld
Model X 75D 2017 - Såld
Model Y LR MC-Red, Drag 2021 (snart till salu)
Model Y Performance 2023
För helskotta. Jag har ingen aning. Har varit på Falkenberg och Lödde. Snart i Köpenhamns Køge och de andra däromkring. Men en roadtrip lockar helt klart!
Jag har varit på alla i Sverige utom Krokom, Toftaholm, Mora och den nya i Kalmar.
Toftaholm, Mora och Kalmar kommer jag säkert ta i sinom tid, men Krokom blir svår - har svårt att hitta på en anledning att åka dit...
Jag har varit på alla i Sverige utom Krokom, Toftaholm, Mora och den nya i Kalmar.
Toftaholm, Mora och Kalmar kommer jag säkert ta i sinom tid, men Krokom blir svår - har svårt att hitta på en anledning att åka dit...
Motiveringen är att äta en Wienerschnitzel på Krokoms Wärdshus och bocka av laddningen på din bucket list..
Strunta i att hitta på en anledning! Åk bara!
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS