Det här är inget vanligt klipp.
Rätt bra där ”Fully Charged” intervjuar och möter flera Model 3 ägare och tar del av deras erfarenheter-
Inga galna dragrace, inga vattentester, inga fåniga tips och tricks.
Men det gör den intressant ändå.
Det här är inget vanligt klipp.
Rätt bra där ”Fully Charged” intervjuar och möter flera Model 3 ägare och tar del av deras erfarenheter-
Inga galna dragrace, inga vattentester, inga fåniga tips och tricks.
Men det gör den intressant ändå.
Nice! Sett fram emot första "test" från Fully Charged.
(Tesla Model 3 AWD Review (Dual Motor) Pros & Cons. Was it worth the 894 day wait and rocky delivery to get the long range, AWD (dual motor) version of the Tesla Model 3? The acceleration and power is incredible. The build quality is tremendous. The interior design may be spartan, but it's beautiful. As many "pros" as this car has, it also has some "coms.")
TechForum diskuterar och resonerar kring ägarfrågor, kvalitet, laddning och ev battteriförluster över tid.
I klippet hör man tydligt de enervinnerliga skarvarna som av någon obegriplig anledning verkar ha blivit någon form av traditionel vägstandard i USA.
In this video I discuss 20,000 miles of Tesla Model 3 ownership.
Intressant video (hoppas att den inte redan varit uppe)
Så kontentan är att Tesla har bland den bästa teknik som finns idag, men är kassa på att bygga bilar
Med tanke på köerna som är med Model 3. Eller som de säger "hade denna bilen varit byggd i en ford/toyota fabrik så hade Teslas försprång varit så stort att det inte gått att ta igen av andra biltillverkare.
Beställt Model 3 LR AWD den 28/4 2019 - Levererad den 24/5 2019
Beställt Model Y Performance den 12/2 2022 - Levererad den 15/6 2022
"Man kan inte använda sig av media om man ska förstå världen" - Hans Rosling 1948-2017
Intressant video (hoppas att den inte redan varit uppe)
Så kontentan är att Tesla har bland den bästa teknik som finns idag, men är kassa på att bygga bilar
Med tanke på köerna som är med Model 3. Eller som de säger "hade denna bilen varit byggd i en ford/toyota fabrik så hade Teslas försprång varit så stort att det inte gått att ta igen av andra biltillverkare.
Ja den ligger i en annan tråd, men det finns en rad feltolkningar Munroe Associates gör. De påstår att det är för många delar men det har att göra med krocksäkerhetsaspekter, viktbesparing och nytänkande inom ”body in white”. Dvs produktionslinan.
Skrev just om krocksäkerheten i model 3 häromdagen, lite med anledning av att mycket information, om karossens säkerhet inte finns särskilt samlad kring hur Model 3 faktiskt funkar!