icimasa skrev:bonath skrev:icimasa skrev:Tja,
Oj att den är klar för leverans?
Jag vart orolig jag beställde men har inte hört så mycket och har kunnat logga in på Appen men nu kan jag inte det står att det finns ingen produkt länkat till mitt tesla konto? Någon som har samma sak som beställt?
//Martin
Nej, det tror jag inte. Jag ville höja kontantinsatsen med "dragpengen" 11500 men det är inte gjort.
Är rädd att draget inte kommit med... Får ringa på måndag.
(dock verkar SR+ vara på g)
Jasså tror du? , jag beställde 2 dagar efter release av SR+ men inte hört så mycket mer efter det, har mailat och kollat hoppas på svar på måndag
Jag beställde 12/4.
Hela mailet jag fick:
Hej,
Snart kommer du vara stolt ägare av din nya Tesla!
I det här mejlet finner ni en bifogad PDF med betalningsinstruktioner för eran första förhöjda hyra/kontantinsats.
Redovisning för betalning:
Underlag till denna betalning kommer på DNBs första faktura.
Vänligen skicka kvitto på betalningen till
DeliverySE@tesla.com i PDF när den är utförd.
Leverans:
Bilen är klar att användas direkt och allt som återstår är personliga inställningar som kan ställas in efter leverans.
Försäkring:
Tesla har ett samarbete med Trygg Hansa där er bil är försäkrad de två första veckor från leverans. VSG är inkluderat tre första åren och Trygg Hansa har ett halvförsäkringserbjudande som kallas Insuremytesla. Mer information om InsureMyTesla:
https://www.tesla.com/sv_SE/support/insureMyTesla%20
För mer ingående information eller frågor kring försäkringen så kan du kontakta Trygg Hansa via 075-243 28 40. Ni kommer även bli kontaktad av Trygg Hansa ett par dagar efter leverans.
Om du har några frågor under tiden, är du mer än välkommen att höra av dig.